MUSIC+ MEDIA

// Όπως γράφαμε πριν από αρκετές εβδομάδες, προχώρησε σε επένδυση στον χώρο του μουσικού ραδιοφώνου η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου, κόρη του γνωστού προέδρου του ΣΕΒ Δημήτρη Δασκαλόπουλου.
// Σε αντίθεση με τα διάφορα σενάρια για είσοδο του προέδρου του ΣΕΒ στον χώρο των ΜΜΕ, η αγορά του Εν Λευκώ αφορά προσωπική επιχειρηματική επιλογή της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου, η οποία έχει ιδιαίτερη αγάπη στον χώρο της μουσικής.
// Έχοντας εργαστεί αρκετό καιρό στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας στο εξωτερικό, έκανε κάποια επόμενα βήματα στην Ελλάδα στον χώρο των μουσικών εκδηλώσεων και έπειτα από ενδελεχή διερεύνηση αποφάσισε να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στον χώρο των μουσικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
// Το σίγουρο είναι ότι τους επόμενους μήνες θα πρέπει να περιμένουμε κι άλλες κινήσεις στον ευρύτερο χώρο της μουσικής βιομηχανίας, οι οποίες μόνο θετικές θα είναι εφόσον θα προκαλέσουν κινητικότητα σε έναν χώρο που αντιμετωπίζει εδώ και αρκετό καιρό πρόβλημα.
// Με διαφορά λίγων μόλις εβδομάδων έχουμε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις στον χώρο των ΜΜΕ. Η ΙΜΑΚΟ, μέσα από μια περίπλοκη συμφωνία, ενισχύθηκε αρκετά οικονομικά με τη συμμετοχή του Γιώργου Πολίτη στο μετοχικό κεφάλαιό της και την πώληση του Sfera σε αυτόν. Οι Εκδόσεις Λυμπέρη για τον ίδιο λόγο πωλούν τον Εν Λευκώ, ο οποίος συμμετείχε σε μικρό βαθμό στον κύκλο εργασιών τους.
// Η επιφανειακή ανάγνωση είναι ότι οι εκδοτικές εταιρείες «πωλούν τα ασημικά τους», όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική: Πολύ περισσότεροι (για να μην πούμε όλοι) θα προτιμούσαν να είχαν την τύχη τους, αφού αυτήν την εποχή το πιο δύσκολο είναι να βρεις αγοραστή.
// Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι, ενώ στα μέσα του καλοκαιριού ουσιαστικά κλείδωσε η συμφωνία αγοράς του Λάμψη από τις οικονομικά υγιείς Αττικές Εκδόσεις, λίγους μήνες μετά λόγω της επιδείνωσης της ιταλικής οικονομίας και της ελληνικής οικονομικής κατάρρευσης, η εταιρεία προχωράει σε δανεισμό από τους μετόχους της.
// Επόμενο μέτωπο στο οποίο θα έχουμε εξελίξεις είναι αυτό του ΔΟΛ – Ρέστη. Με την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, ο εφοπλιστής Βίκτωρας Ρέστης καταλήγει στο ότι η συντήρηση Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης σε μια καταρρέουσα μικρή οικονομία είναι περιττή πολυτέλεια και πρόθεσή του είναι να σταματήσει με κάθε τρόπο την αιμορραγία.
// Παρά την κακή οικονομική κατάσταση, τους επόμενους μήνες θα δούμε την εμφάνιση πολλών καινούργιων δισκογραφικών «labels». Κατ’ αρχάς, η αναγκαστική μείωση των σχημάτων των παραδοσιακών δισκογραφικών θα οδηγήσει στην αποδέσμευση ακόμα περισσότερων στελεχών.
// Ήδη αρκετοί από αυτούς ετοιμάζουν μικρά σχήματα σε συνεργασία είτε με επιχειρηματίες νυχτερινών μαγαζιών είτε απευθείας με καλλιτέχνες.
// Πιο ενδιαφέρουσα και έξυπνη προσέγγιση είναι αυτή της Universal, η οποία επιχειρεί να εφαρμόσει στοχευμένα το «μοντέλο Γιαννίκου». Προσεγγίζει Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και προτείνει τη δημιουργία label στοχευμένου στα κοινά τους, στο οποίο η Universal θα βάλει το δικό της know how και υποδομές, και το μέσο τη διαφημιστική προβολή.
// Με τέτοια μοντέλα πραγματικών συνεργειών θα μπορέσει να ξεπεραστεί το πρόβλημα ρευστότητας που κολλάει όλη την ελληνική οικονομία, μαζί και τον κλάδο της μουσικής.


Σχολιάστε εδώ