
Η άλλη όψη της ανάπτυξης: Οι Έλληνες μειώνουν αγορές, θέρμανση και ρεύμα – Ξεπουλάνε οι ιδιωτικές ετικέτες στα σούπερ μάρκετ
Μεγάλες επιπτώσεις στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν οι ανατιμήσεις των προϊόντων καθημερινής χρήσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την επιστημονική ευθύνη του διευθυντή του ερευνητικού εργαστηρίου, καθηγητή Γεωργίου Μπάλτα.
Όπως εξηγεί μιλώντας στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Μπάλτας, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές του δείγματος μειώνουν τις αγορές τους και στρέφονται σε φθηνότερα προϊόντα. Την ίδια ώρα, ένας στους τρεις καταναλωτές περιορίζει τη θέρμανση της κατοικίας και τη χρήση ηλεκτρικού ρεύματος, αποτυπώνοντας τις κοινωνικές επιπτώσεις της πολύ ακριβής ενέργειας.
Παράλληλα, οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιλέγουν για τις αγορές τους προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label) τα οποία καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων και προτιμήσεων καθώς περισσότερα από τα 3 στα 10 προϊόντα που αγοράζονται είναι κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας, ενώ πολύ υψηλοί είναι πρόσθετοι δείκτες αποδοχής τους από τους καταναλωτές.
Περισσότερα στην πηγή: Hellas Journal
- Κέρδη για τη Ministare Productions
- Δεν ασχολείται με την αξιοπιστία της μέτρησης τηλεθέασης η Κυβέρνηση
- Επιδότηση 1,3 εκατ. ευρώ για τους «Παγιδευμένους» του ΑΝΤ1
- Η ανθρωπογεωγραφία της ΕΡΤ-Τα νέα πρόσωπα και οι θέσεις που ανέλαβαν
- Ο Φάμελλος (στα λόγια…) φτιάχνει προοδευτική κυβέρνηση
- MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί συνολικής ισχύος 882,4 MW στη Μακεδονία έλαβαν οριστική προσφορά σύνδεσης με το δίκτυο
- Γ. Κωνσταντόπουλος στο “Π”: Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπέμπουν «SOS»
- Μιχ. Χουρδάκης στο “Π”: «Ανάπλαση» της ΔΕΘ
- Διαρροές από την… Ένωση Τουρκικών Κρατών;
- Δώδεκα αιτήσεις για τη διοίκηση του ΑΠΕ