
Από πού θα περάσουν οι πεζοί;
Στον Πειραιά σίγουρα γίνονται έργα, κάποια από αυτά, όμως, δυσκολεύουν την καθημερινότητα των δημοτών, αντί να τη διευκολύνουν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, τα έργα στη γέφυρα που συνδέει τη Γεωργίου με τον Προφήτη Ηλία, έξι τετράγωνα πάνω από το Άγαλμα της Μητέρας. Η γέφυρα αυτή, που έχει κατασκευαστεί πριν από 60 περίπου χρόνια και είχε αρκετές φθορές, επισκευάστηκε, ανακαινίστηκε, βελτιώθηκε και ανέκτησε τα στάνταρ ασφαλείας που απαιτούνται. Για περισσότερη ασφάλεια των οχημάτων, για να μην πέσουν κάτω από τη γέφυρα από κάποια στραβοτιμονιά, τοποθετήθηκε σιδερένια μπάρα πάνω στο πεζοδρόμιο.
Σωστή η σκέψη, λάθος, όμως, η εκτέλεση. Γιατί εκεί που μπήκε η μπάρα ουσιαστικά καταργεί το πεζοδρόμιο και καθιστά απαγορευτική τη διέλευση αναπήρων ή βρεφών με καροτσάκι. Έτσι, οι πεζοί κατεβαίνουν στον δρόμο για να περάσουν, ενώ το ίδιο κάνουν και όσοι έχουν αναπηρικό ή βρεφικό καροτσάκι. Οι πλέον αδύναμοι, δηλαδή, είναι εκείνοι που τραβάνε το μεγαλύτερο ζόρι και κινδυνεύουν περισσότερο, γιατί και ο δρόμος είναι στενός και δεν υπάρχει χώρος για να κινούνται άνετα τα οχήματα, με αποτέλεσμα να μην έχει καμιά ασφάλεια όποιος κινείται στον δρόμο, επειδή δεν μπορεί να ανέβει στο πεζοδρόμιο.
Τις επισημάνσεις αυτές μάς τις έκαναν αναγνώστες της στήλης μαζί με φωτογραφίες. Εμείς αναφέρουμε το γεγονός, το αναδεικνύουμε και περιμένουμε την αντίδραση του δημοτικού μηχανισμού, ο οποίος, συνήθως, είναι αποτελεσματικός.
Πριν αλέκτορα φωνήσαι, υπήρξε άμεση κινητικότητα για το θέμα και, όπως πληροφορηθήκαμε, παρενέβη μετά από διαμαρτυρίες πολιτών ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Π. Μαστρονικόλας, ο οποίος ζήτησε ενημέρωση από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο. Εκείνος τον διαβεβαίωσε ότι τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί και ότι το θέμα είναι γνωστό και θα αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο τρόπο.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ