![Μέτρηση Nielsen: 100% το «Master Chef», 0% το «Happy Day»](https://www.paron.gr/wp-content/uploads/2018/04/tv-control.jpg)
Μέτρηση Nielsen: 100% το «Master Chef», 0% το «Happy Day»
Συνεχίζονται τα μυστήρια με τις μετρήσεις της Nielsen. Το «Master Chef» φτάνει στο απόλυτο 100%, τη Θεία Λειτουργία παρακολουθούν οι γυναίκες 18 – 24 ετών, ενώ στο ίδιο κοινό η εκπομπή «Happy Day» στον Alpha είχε 0%.
– Το Σάββατο 1/2, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο» είχε μ.ό. 21,8%, ενώ ο μ.ό. του Σαββάτου στη σεζόν είναι 12,8%. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στο γυναικείο κοινό 25 – 44 ετών (37,8% από 13,6%). Το κοινό μετακινήθηκε από την εκπομπή «Καλημέρα» (2,9% από 9,6%) και την εκπομπή «Οικογενειακές Ιστορίες» σε επανάληψη (1,4% από 7,1%).
– Το Σάββατο 1/2, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στο Mega είχε μ.ό. 18,1%, ενώ ο μ.ό. του Σαββάτου στη σεζόν είναι 14,4%. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στο γυναικείο κοινό 18 – 24 (96,2% από 12,8%). Το κοινό μετακινήθηκε κυρίως από τα «άλλα» της Nielsen (3,4% από 55,4%).
– Την εβδομάδα 27/1 – 2/2, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Happy Day» στον Alpha είχε μ.ό. 0,0%, ενώ την αμέσως προηγούμενη (20 – 26/1) είχε μ.ό. 14,7%.
– Την Τρίτη 28/1, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Το Πρωινό» στον ΑΝΤ1 είχε μ.ό. 18,6%, ενώ την Τετάρτη 29/1 είχε μ.ό. 11,3%. Η πτώση οφείλεται κυρίως στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών (0,1% από 35,5%). Το κοινό μετακινήθηκε προς την εκπομπή «Super Κατερίνα» (55,2% από… 0,0%).
– Την Πέμπτη 30/1, στο κοινό γυναίκειο 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο Open είχε μ.ό. 0,0%, ενώ την Παρασκευή 31/01 είχε μ.ό. 91,3%.
– Την Πέμπτη 30/1, στο κοινό 15 – 44 ετών, η εκπομπή «Shopping Star» είχε μ.ό. 4,5%, ενώ την Παρασκευή 31/1 είχε μ.ό. 14,4%. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στο ανδρικό κοινό 25 – 44 ετών (19,3% από 3,5%). Το κοινό αυτό μετακινήθηκε κυρίως από τα «άλλα» της Nielsen (40,5% από 51,3).
– Τη Δευτέρα 27/1, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Οι Αναιδέστατοι» στην ΕΡΤ είχε μ.ό. 60,6%.
– Την Παρασκευή 31/1, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η επανάληψη της εκπομπής «Master Chef» είχε μ.ό. 100%.
– Την Παρασκευή 31/1, στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών, η σειρά «New Amsterdam» στο MAK TV είχε μ.ό. 56,1%.
– Την Κυριακή 2/2, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η Θεία Λειτουργία στην ΕΡΤ2 είχε μ.ό. 54,5%.
typologies.gr