Μάκης Κουρής: Τους γνωρίζει η εφορία;

Μάκης Κουρής: Τους γνωρίζει η εφορία;

Μετά το τέλος της παρέλασης, της 28ης Οκρωβρίου σε όλους τους δήμους του λεκανοπεδίου, πολύς κόσμος, μαζί με τα παιδιά που μόλις είχαν παρελάσει, ξεχύθηκε στα παράλια του νομού, μιας και η μέρα ήταν καλοκαιρινή, για φαγητό, βόλτα ή περπάτημα.

Σε κάποιο από τα μαγαζιά, που δεν ήταν από τα λεγόμενα α­κριβά και ήταν γεμάτο από πελάτες, όπως όλα τα μαγαζιά εκείνη τη μέρα, τους οποίους αν τους έ­βλεπε κάποιος θα πίστευε ότι ήταν χαμηλού εισοδήματος και θα περίμενε να τη βγάλουν με δύο μερίδες γαύρο και δύο καλαμαράκια, είδαμε τις πιατέλες με τα μεγάλα ψάρια να πηγαινοέρχονται, τις καραβιδομακαρονάδες να… πέφτουν σύννεφο και τους αστακούς να κάνουν… παρέλαση στα τραπέζια. Σε ένα γωνιακό τραπέζι, όπου καθόταν μια οικογένεια με δύο παιδιά, ακούσαμε να έρχεται λογαριασμός τρία κατοστάρικα και μείναμε με το στόμα ανοιχτό.

Πιο πέρα, μια άλλη παρέα, δύο ζευγάρια με δύο παιδιά, έδωσαν πάνω από 600 ευρώ, ένα ζευγάρι μεσήλικες πλήρωσαν 170 ευρώ. Λίγο – πολύ, όλοι οι λογαριασμοί ήταν ανεβασμένοι, γιατί ήταν ακριβά τα είδη που παράγγελναν. Και αναρωτηθήκαμε: Όταν όλοι φωνάζουν ότι δεν βγαίνουν, ότι χρωστάνε, ότι δεν έχουν να πληρώσουν τα φροντιστήρια των παιδιών τους, πώς γίνεται να κάνουν τέτοιους λογαριασμούς, που είναι τα δίδακτρα ενός μήνα για τα φροντιστήρια, η ασφάλεια του αυτοκινήτου τους κ.λπ.;

Μήπως, τελικά, όλοι κλαίγονται, αλλά έχουν τον τρόπο να βγάζουν λεφτά και δεν το λένε; Αυτά τα λεφτά, άραγε, είναι νόμιμα ή τα βγάζουν κλέβοντας τους άλλους, είτε επειδή βάζουν καπέλο σε ό,τι πουλάνε, είτε επειδή κάνουν άλλες δουλειές με μαύρα λεφτά, είτε επειδή παίρνουν μίζες για να διεκπεραιώνουν υποθέσεις;

Δεν ξέρουμε τι συμβαίνει, αλλά κάτι τέτοιες μέρες καλό θα είναι να κάνουν μια βόλτα οι εφοριακοί σε αυτά τα μαγαζιά και να ελέγχουν εκείνους που κάνουν μεγάλους λογαριασμούς, για να δουν αν το χρήμα που σπαταλάνε είναι νόμιμο ή όχι. Γιατί, όπως και να το κάνουμε, αυτή η εικόνα δεν συνάδει με μια χώρα που χειμάζεται και ο κόσμος ζορίζεται. Έτσι δεν είναι;


ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ