ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΤΖΙΡΟΣ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΤΖΙΡΟΣ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Πρόσθετος τζίρος 230 εκατ. ευρώστο οκτάμηνο γιατασούπερμάρκετ. Ανάπτυξη 3% σε αξία πωλήσεων κατέγραψε η αγορά FMCG στο οκτάμηνο του 2024 (Ιανουάριος – Αύγουστος), σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, που, εδώ και αρκετό καιρό, ενσωματώνουν και δεδομένα από την αλυσίδα Lidl.

Όσον αφορά τα τυποποιημένα προϊόντα (fixed barcodes), η αύξηση είναι 3,2%, ενώ αυξήθηκε κατά 3,3% και ο όγκος πωλήσεων, γεγονός που σημαίνει πως καταγράφεται μια μικρή υποχώρηση (-0,1%) της τιμής ανά μονάδα. Ο συνολικός τζίρος του οκταμήνου ξεπέρασε τα 7,77 δισ. ευρώ (από 7,54 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2023), με τα 6,35 δισ. ευρώ να προέρχονται από την κατηγορία των τροφίμων.

Στο οκτάμηνο του 2024 και όσον αφορά τις τρεις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων (giga categories), εκείνη των Τροφίμων ήταν εκείνη που κατέγραψε τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης (3,6%) όσον αφορά την αξία πωλήσεων. Η κατηγορία Οικιακής Φροντίδας (Household) κατέγραψε άνοδο 0,3%, ενώ η κατηγορία Υγείας και Ομορφιάς παρέμεινε σταθερή.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η κατηγορία των Τροφίμων πρόσφερε το 81,8% του συνολικού τζίρου της αγοράς (59,7% τα τυποποιημένα τρόφιμα και 22,1% τα χύδην προϊόντα).


ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ