Θέατρο Σοφούλη: “ΠΕΛΟΤΑ” του Κρίτωνα Ζαχαριάδη

Θέατρο Σοφούλη: “ΠΕΛΟΤΑ” του Κρίτωνα Ζαχαριάδη

Θέατρο Σοφούλη

“ΠΕΛΟΤΑ”

του Κρίτωνα Ζαχαριάδη

ΠΡΕΜΙΕΡΑ:  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ



Ένας  σαρανταδυάχρονος  ράφτης από την Κοζάνη μεταναστεύει στην Τουλούζ της Γαλλίας για να κυνηγήσει το όνειρό του…. Θέλοντας να ανοίξει το προσωπικό του ατελιέ και να γίνει διάσημος σχεδιαστής μόδας της υψηλής κοινωνίας,  γνωστός σε όλη την Ευρώπη, συνυπάρχει με ετερόκλητους φαινομενικά χαρακτήρες τους οποίους συνδέουν τελικά πολλά κοινά. Χορεύτριες του καμπαρέ, έμποροι κρεάτων, συνεσταλμένες οικονόμοι, Άραβες επιχειρηματίες κ.α

Παρακολουθώντας την παράσταση ΠΕΛΟΤΑ συνυπάρχουμε και συμπάσχουμε ταυτιζόμαστε σε σημεία με τον ήρωά μας τον Στεφάν ο οποίος ονειρεύεται, σχεδιάζει, ταξιδεύει, καβαλάει τη μηχανή παρέα με περιθωριακούς τύπους, ερωτεύεται γυμνασμένα μοντέλα, γοητεύοντας Ισπανούς διπλωμάτες, παρηγορεί παρθένες κορασίδες και σχεδιάζει δολοφονίες ώστε  να κερδίζει απρόσκλητα χρήματα ώστε να δραπετεύσει σε νέους προορισμούς με τον Ιταλό έρωτά του. Παράλληλα κατακτά δόξα και φήμη ως μόδιστρος περιωπής γνωστός στους καλλιτεχνικούς κύκλους των καμπαρέ της Γαλλίας,  χορεύει, τραγουδάει, θρηνεί,  υποφέρει, γελάει ασταμάτητα, μέχρι…..

Τελικά όμως τί είναι η ΠΕΛΟΤΑ; Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στην πορεία και εξέλιξη του έργου;  Από που πήρε τον ασυνήθιστο τίτλο της αυτή η απολαυστική θεατρική dramedy καταστάσεων; Πόσο ταιριαστός είναι ο τίτλος αυτός με όσα διαδραματίζονται τελικά μέσα στις σελίδες αυτού του βιβλίου;

Σε ένα δεύτερο επίπεδο, ο θεατής αντιλαμβάνεται ότι ή ΠΕΛΟΤΑ μέσα της έχει βαθιά κοινωνικό χαρακτήρα μιας και θέματα που θίγονται είναι η διαφορετικότητα, οι ομοφυλόφιλες σχέσεις, ο ρατσισμός, η μετανάστευση για εύρεση εργασίας, η ξενοφοβία, η πολυπολιτισμικότητα, οι σχέσεις με διαφορετικούς λαούς και κουλτούρες, η κρίση αξιών , η διαφθορά και το χρήμα, τα εγκλήματα….

*Πελότα

  1. πελότα < γαλλική pelote (βελονοθήκη, μαξιλαράκι, κουβάρι, μπαλάκι)
  2. πελότα < ιταλική pelota (βελονοθήκη) < ισπανική pelota (μπάλα, βόλι, σφαίρα, μπαλόνι, βελονοθήκη, συκοφάντης)

Πελότα: μικρό στρόγγυλο ή τετράγωνο μαξιλαράκι συνήθως με βάση, που χρησιμοποιούν κυρίως οι μοδίστρες για να μπήγουν καρφίτσες ή βελόνες ώστε να τις έχουν πρόχειρες και να μην τις χάνουν.

Πελότα: το λέμε για να χαρακτηρίσουμε έναν άβουλο και κατευθυνόμενο άνθρωπο.

Πελότα: (αγώνισμα βάσκικης καταγωγής) υπήρξε ολυμπιακό άθλημα μόνο στην Ολυμπιάδα του 1900 στο Παρίσι στην οποία μετείχαν μόνο δυο ομάδες, της Ισπανίας και της Γαλλίας. Διεξήχθη μόνο ένας αγώνας στις 14 Ιουνίου 1900 με νικήτρια την ομάδα της Ισπανίας.

Πελότα: αρνητικός, υβριστικός χαρακτηρισμός

ΠΕΛΟΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ

Η ΠΕΛΟΤΑ παρουσιάστηκε πρώτη φόρα στο θεατρικό σανίδι, στη Θεσσαλονίκη το 2018 στο Θέατρο Σοφούλη αποσπώντας τις καλύτερες κριτικές από όσα θεατρικά site την παρακολούθησαν και παρουσιάστηκε για δυο συνεχόμενες θεατρικές σεζόν. Το 2019 στα Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης στην κατηγορία Πρωτότυπου/Διασκευασμένου κειμένου απέσπασε το Ά Βραβείο Πρωτότυπου Θεατρικού Κειμένου

TRIVIAL

Η ΠΕΛΟΤΑ ανέβηκε στο θέατρο Σοφούλη για πρώτη φορά στην Ελλάδα και τους εννια διαφορετικούς χαρακτήρες μας τους σύστησε ο ηθοποιός Δημήτρης Χατζηθεοδωσίου και στο νέο ανέβασμα αυτό το δύσκολο εγχείρημα ανέλαβε ο ηθοποιός Ματθαίος Παπαδόπουλος

Η ΠΕΛΟΤΑ αποτελεί το δεύτερο συγγραφικό έργο το οποίο μετά το Η ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΝΥΧΤΑ ΣΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΚΟΜΗ  το οποίο ο συγγραφέας Κρίτωνας Ζαχαριάδης κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΝΙΚΑΣ


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Θεατρικό κείμενο – Σκηνοθεσίας – Στίχους: Κρίτωνας Ζαχαριάδης
Ηθοποιός: Ματθαίος Παπαδόπουλος
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Ειρήνη Τσαρσιταλίδου, Στράτος Χατζηβακαλέλης
Μακιγιάζ: LMI
Μουσική: Χάρης Γκατζόφλιας
Τραγούδι: Ζωή Παπαδοπούλου
Ενδυματολόγος – Στυλίστρια: Θέμιδα Χρηστίδου
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Εύη Τριπολιτσιώτη
Οργάνωση Παραγωγής: Πέλη Χρυσανθοπούλου , Ευδοξία Μαυρίδου
Σχεδιασμός φώτων και ήχου: Ανέστης Ατακτίδης
Video Art – Σκηνοθεσία Video: Κυρίακος Αποστολίδης, Αλέξανδρος Καντόρος
Γραφιστικά: Λευτέρης Παπασταύρου
Art Photographer: Πάρης Ζαχαριάδης
Παραγωγή: Καλλιτεχνική Εταιρεία Θεάτρου και Κρίτωνας Ζαχαριάδης


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Πρεμιέρα Παρασκευή  11 Οκτωβρίου 21:00

ΜΕΡΕΣ – ΩΡΕΣ
και κάθε Παρασκεύη στις 21:00 για λίγες παραστάσεις

ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
Γενική είσοδος 15 ευρώ
Τηλέφωνο κρατήσεων 2310423925


Θέατρο Σοφούλη 

Τραπεζούντος 5 & Σοφούλη, Τ.Κ. 55131 Θεσσαλονίκη
Τηλ. 2310423925
www.theatrosofouli.gr 

https://www.facebook.com/theatrosofouli

https://www.instagram.com/theatrosofouli


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Σχολιάστε εδώ
Θέατρο Φούρνος: Η «Περσεφόνη» του Ρίτσου

Θέατρο Φούρνος: Η «Περσεφόνη» του Ρίτσου

Θέατρο Φούρνος

Η «Περσεφόνη»

του Ρίτσου

Σκηνοθεσία, δραματουργική επεξεργασία Άσπα Τομπούλη

Β’ σεζόν

19 Οκτωβρίου – 24 Νοεμβρίου 2024

 

Teaser

https://youtu.be/J87RiBwfc3o

 

Early bird εισιτήρια έως 15/10 στην Ticket Services: 10 €

https://www.ticketservices.gr/event/giannis-ritsos-persefoni/

 

Μια σύγχρονη προσέγγιση του μύθου

Ένα ιδιαίτερα γοητευτικό, βαθιά αισθησιακό και προσωπικό κείμενο

για τα όρια της ελευθερίας επιλογής και το ερωτικό πάθος

από τον μεγάλο Γιάννη Ρίτσο

 

 

Η σκηνοθέτιδα δίνει στον μονόλογο ένα καινούργιο περιεχόμενο και βάθος ⦁ Η ΑΥΓΗ

 

Η Άσπα Τομπούλη εικονοποιεί ευφάνταστα τον ποιητικό λόγο του Ρίτσου ⦁  Η ΕΠΟΧΗ

 

Η σκηνική πρόταση μάς μεταφέρει σε ένα αέρινο και ονειρικό σύμπαν ⦁ Enetpress

 

Υπαρξιακή περιπλάνηση στην «σκοτεινή ήπειρο» που ονομάζεται «Γυναίκα» ⦁ Θέατρο.gr

 

Η «Περσεφόνη» του Γιάννη Ρίτσου, που παρουσιάστηκε σε σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία της Άσπας Τομπούλη την περασμένη σεζόν ενθουσιάζοντας κοινό και κριτικούς, ανεβαίνει για β’ σεζόν σε παραγωγή της Θεατρικής Εταιρείας Όψεις στο Θέατρο Φούρνος.  Για όσους δεν πρόλαβαν να δουν την παράσταση λόγω της μεγάλης προσέλευσης, ανεβαίνει ξανά στην σκηνή από το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024 και θα παίζεται έως τις 24/11 κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 9:00 μμ. 

Η «Περσεφόνη» ανεβαίνει με τις ηθοποιούς Άντρια Ράπτη και Μιράντα Ζησιμοπούλου, τα σκηνικά-κοστούμια είναι της Χαράς Κονταξάκη, οι πρωτότυπες μουσικές συνθέσεις και τα Visuals του Διονύση Σιδηροκαστρίτη. Σχεδιασμός κίνησης Άσπα Τομπούλη, σχεδιασμός φωτισμών Αποστόλης Τσατσάκος, βοηθός σκηνοθέτη Ματίνα Δημητροπούλου.

 

Το έργο

Η «Περσεφόνη» είναι ένα ακόμα κείμενο του Γιάννη Ρίτσου από την Τέταρτη Διάσταση -κορυφαίο έργο του ποιητή από 17 δραματικούς μονολόγους σμιλεμένους πάνω σε αυθεντικό τραγικό υλικό- που παρουσιάζουν οι Όψεις και η Άσπα Τομπούλη μετά από την «Ισμήνη» (2010 και 2012).

Είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα έργα του Ρίτσου, καθώς το θέμα -η αρπαγή της ηρωίδας από τον Πλούτωνα και η κάθοδός της στον Άδη- δίνει την ευκαιρία στον ποιητή να ανατρέψει τον μύθο και να γράψει ένα τολμηρό κείμενο για την απελευθέρωση του ανθρώπου μέσα από την εκπλήρωση της ερωτικής επιθυμίας.

Ο Ρίτσος ακολουθεί την εκδοχή του μύθου όπως εμφανίζεται στο ομώνυμο έργο του Andre Gide, που θέλει την Περσεφόνη να κατεβαίνει στον Άδη με τη θέλησή της και όχι να αρπάζεται βίαια από τον Πλούτωνα.  Πάνω σε αυτόν τον θεματικό καμβά, ο Ρίτσος συνθέτει ένα σύγχρονο, αισθησιακό, βαθιά προσωπικό και εξαιρετικά γοητευτικό κείμενο, ένα έργο διαχρονικά επίκαιρο, τολμηρό, τελικά ένα έργο συγκλονιστικό.

 

ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ – Αποσπάσματα Κριτικών

Η σκηνοθεσία, δραματουργική επεξεργασία και επιμέλεια κίνησης της Άσπας Τομπούλη φέρνει το έργο, χωρίς να το προδίδει, πιο κοντά στο πνεύμα των ημερών μας. Με τη διχοτόμηση του ρόλου της Περσεφόνης […] η σκηνοθέτιδα δίνει στον μονόλογο ένα καινούργιο περιεχόμενο και βάθος […] Τα visuals και οι μουσικές συνθέσεις του Διονύση Σιδηροκαστρίτη είναι των ων ουκ άνευ της παράστασης.

Εφ. Η ΑΥΓΗ, Λέανδρος Πολενάκης, 24/6/2024  ⦁  https://shorturl.at/8UoVs

 

Η Άσπα Τομπούλη εικονοποιεί ευφάνταστα και ευθύβολα τον ποιητικό λόγο του Ρίτσου στήνοντας μια εύρυθμη και ατμοσφαιρική performance όπου αναδεικνύεται ο ερωτισμός. […] Οι δύο ηθοποιοί επικοινωνούν σαν συγκοινωνούντα δοχεία και σωματοποιούν τον πλούσιο συναισθηματικό κόσμο του θεατρικού προσώπου στις πιο λεπτές του αποχρώσεις.

Εφ. Η ΕΠΟΧΗ, Νεκτάριος-Γεώργιος Κωνσταντινίδης, 28/4/2024  ⦁  https://shorturl.at/8d9Z0

 

Η Άσπα Τομπούλη «χρησιμοποίησε» το κείμενο, με πίστη και ευαισθησία, αλλά κυρίως με έμπνευση […] Η σκηνοθετική οργάνωση υλοποιείται με μία «χορογραφική» εύπλαστη κίνηση, διαπνεόμενη από βαθιά εσωτερικότητα και λυρισμό […] Η σκηνική πρόταση μάς μεταφέρει σε ένα αέρινο και ονειρικό σύμπαν…

Enetpress, Ζωή Τόλη, 8/5/2024  ⦁  https://shorturl.at/V5xUB

 

Ο σύγχρονος, αντισυμβατικός και ευαίσθητος τρόπος με τον οποίο ο Ρίτσος αγγίζει το ζήτημα του γυναικείου ερωτισμού, αποτυπώνονται στην σκηνοθεσία της Άσπας Τομπούλη […] Οι Άντρια Ράπτη και Μιράντα Ζησιμοπούλου μετουσιώνουν την αισθητική του σε βιωμένη πραγματικότητα […] μια εξερεύνηση, μία υπαρξιακή περιπλάνηση στην «σκοτεινή ήπειρο» που ονομάζεται «Γυναίκα».

Θέατρο.gr, Αθηνά Κακλαμάνη, 27/6/2024  ⦁  https://shorturl.at/JENSH

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Περσεφόνη

του Γιάννη Ρίτσου

Σκηνοθεσία, δραματουργική επεξεργασία: Άσπα Τομπούλη

Σκηνικά-κοστούμια: Χαρά Κονταξάκη

Μουσικές συνθέσεις, Visuals: Διονύσης Σιδηροκαστρίτης

Σχεδιασμός κίνησης: Άσπα Τομπούλη

Σχεδιασμός φωτισμών: Αποστόλης Τσατσάκος

Βοηθός σκηνοθέτη Ματίνα Δημητροπούλου

 

Ηθοποιοί:

Άντρια Ράπτη (Περσεφόνη-ταξιδιώτισσα)

Μιράντα Ζησιμοπούλου (νεαρή Περσεφόνη)

 

Βοηθός σκηνογράφου Βασίλειος Γαλουτζής

Φωτογραφίες Υπατία Κορνάρου

Γραφιστικά Αριάδνη Μιχαηλάρη

Teaser: Ηλίας Μιχαηλάκης

Επικοινωνία Δέσποινα Ερρίκου

Παραγωγή Θεατρική Εταιρεία Όψεις (ΑΜΚΕ)

 

INFO

Παραστάσεις: Σάββατο και Κυριακή στις 9:00μμ

Από 19 Οκτωβρίου έως 24 Νοεμβρίου 2024 (εκτός από 17/11) || Για 11 Παραστάσεις

 

Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά

 

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ:

14 (κανονικό)

10 € (φοιτητικό, μαθητικό, άνω των 65 ετών, αμεα, ομαδικό άνω των 6 ατόμων)

8 € (άνεργοι, ατέλειες ΣΕΗ, ΠΕΣΥΘ)

 

Early bird – έως 15/10, Ticket Services: 10 €

Προσφορά προπώλησης, Ticket Services: 12 €

https://www.ticketservices.gr/event/giannis-ritsos-persefoni/

 

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ:

Ticketservices και θέατρο Φούρνος

 

Θέατρο Φούρνος

Μαυρομιχάλη 168, Αθήνα 114 72, ΑΘΗΝΑ  |  Κρατήσεις: τηλ: 210 6460748

https://shorturl.at/qBPW4

 

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ στα social

https://www.facebook.com/opseis.a.tombouli

https://www.facebook.com/aspatombouli


Σχολιάστε εδώ
Θέατρο Φούρνος: Η «Περσεφόνη» του Ρίτσου

Θέατρο Φούρνος: Η «Περσεφόνη» του Ρίτσου

Θέατρο Φούρνος

Η «Περσεφόνη»

του Ρίτσου

Σκηνοθεσία, δραματουργική επεξεργασία Άσπα Τομπούλη

Β’ σεζόν

19 Οκτωβρίου – 24 Νοεμβρίου 2024

 

Teaser

https://youtu.be/J87RiBwfc3o

 

Early bird εισιτήρια έως 15/10 στην Ticket Services: 10 €

https://www.ticketservices.gr/event/giannis-ritsos-persefoni/

 

Μια σύγχρονη προσέγγιση του μύθου

Ένα ιδιαίτερα γοητευτικό, βαθιά αισθησιακό και προσωπικό κείμενο

για τα όρια της ελευθερίας επιλογής και το ερωτικό πάθος

από τον μεγάλο Γιάννη Ρίτσο

 

 

Η σκηνοθέτιδα δίνει στον μονόλογο ένα καινούργιο περιεχόμενο και βάθος ⦁ Η ΑΥΓΗ

 

Η Άσπα Τομπούλη εικονοποιεί ευφάνταστα τον ποιητικό λόγο του Ρίτσου ⦁  Η ΕΠΟΧΗ

 

Η σκηνική πρόταση μάς μεταφέρει σε ένα αέρινο και ονειρικό σύμπαν ⦁ Enetpress

 

Υπαρξιακή περιπλάνηση στην «σκοτεινή ήπειρο» που ονομάζεται «Γυναίκα» ⦁ Θέατρο.gr

 

Η «Περσεφόνη» του Γιάννη Ρίτσου, που παρουσιάστηκε σε σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία της Άσπας Τομπούλη την περασμένη σεζόν ενθουσιάζοντας κοινό και κριτικούς, ανεβαίνει για β’ σεζόν σε παραγωγή της Θεατρικής Εταιρείας Όψεις στο Θέατρο Φούρνος.  Για όσους δεν πρόλαβαν να δουν την παράσταση λόγω της μεγάλης προσέλευσης, ανεβαίνει ξανά στην σκηνή από το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024 και θα παίζεται έως τις 24/11 κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 9:00 μμ. 

Η «Περσεφόνη» ανεβαίνει με τις ηθοποιούς Άντρια Ράπτη και Μιράντα Ζησιμοπούλου, τα σκηνικά-κοστούμια είναι της Χαράς Κονταξάκη, οι πρωτότυπες μουσικές συνθέσεις και τα Visuals του Διονύση Σιδηροκαστρίτη. Σχεδιασμός κίνησης Άσπα Τομπούλη, σχεδιασμός φωτισμών Αποστόλης Τσατσάκος, βοηθός σκηνοθέτη Ματίνα Δημητροπούλου.

 

Το έργο

Η «Περσεφόνη» είναι ένα ακόμα κείμενο του Γιάννη Ρίτσου από την Τέταρτη Διάσταση -κορυφαίο έργο του ποιητή από 17 δραματικούς μονολόγους σμιλεμένους πάνω σε αυθεντικό τραγικό υλικό- που παρουσιάζουν οι Όψεις και η Άσπα Τομπούλη μετά από την «Ισμήνη» (2010 και 2012).

Είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα έργα του Ρίτσου, καθώς το θέμα -η αρπαγή της ηρωίδας από τον Πλούτωνα και η κάθοδός της στον Άδη- δίνει την ευκαιρία στον ποιητή να ανατρέψει τον μύθο και να γράψει ένα τολμηρό κείμενο για την απελευθέρωση του ανθρώπου μέσα από την εκπλήρωση της ερωτικής επιθυμίας.

Ο Ρίτσος ακολουθεί την εκδοχή του μύθου όπως εμφανίζεται στο ομώνυμο έργο του Andre Gide, που θέλει την Περσεφόνη να κατεβαίνει στον Άδη με τη θέλησή της και όχι να αρπάζεται βίαια από τον Πλούτωνα.  Πάνω σε αυτόν τον θεματικό καμβά, ο Ρίτσος συνθέτει ένα σύγχρονο, αισθησιακό, βαθιά προσωπικό και εξαιρετικά γοητευτικό κείμενο, ένα έργο διαχρονικά επίκαιρο, τολμηρό, τελικά ένα έργο συγκλονιστικό.

 

ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ – Αποσπάσματα Κριτικών

Η σκηνοθεσία, δραματουργική επεξεργασία και επιμέλεια κίνησης της Άσπας Τομπούλη φέρνει το έργο, χωρίς να το προδίδει, πιο κοντά στο πνεύμα των ημερών μας. Με τη διχοτόμηση του ρόλου της Περσεφόνης […] η σκηνοθέτιδα δίνει στον μονόλογο ένα καινούργιο περιεχόμενο και βάθος […] Τα visuals και οι μουσικές συνθέσεις του Διονύση Σιδηροκαστρίτη είναι των ων ουκ άνευ της παράστασης.

Εφ. Η ΑΥΓΗ, Λέανδρος Πολενάκης, 24/6/2024  ⦁  https://shorturl.at/8UoVs

 

Η Άσπα Τομπούλη εικονοποιεί ευφάνταστα και ευθύβολα τον ποιητικό λόγο του Ρίτσου στήνοντας μια εύρυθμη και ατμοσφαιρική performance όπου αναδεικνύεται ο ερωτισμός. […] Οι δύο ηθοποιοί επικοινωνούν σαν συγκοινωνούντα δοχεία και σωματοποιούν τον πλούσιο συναισθηματικό κόσμο του θεατρικού προσώπου στις πιο λεπτές του αποχρώσεις.

Εφ. Η ΕΠΟΧΗ, Νεκτάριος-Γεώργιος Κωνσταντινίδης, 28/4/2024  ⦁  https://shorturl.at/8d9Z0

 

Η Άσπα Τομπούλη «χρησιμοποίησε» το κείμενο, με πίστη και ευαισθησία, αλλά κυρίως με έμπνευση […] Η σκηνοθετική οργάνωση υλοποιείται με μία «χορογραφική» εύπλαστη κίνηση, διαπνεόμενη από βαθιά εσωτερικότητα και λυρισμό […] Η σκηνική πρόταση μάς μεταφέρει σε ένα αέρινο και ονειρικό σύμπαν…

Enetpress, Ζωή Τόλη, 8/5/2024  ⦁  https://shorturl.at/V5xUB

 

Ο σύγχρονος, αντισυμβατικός και ευαίσθητος τρόπος με τον οποίο ο Ρίτσος αγγίζει το ζήτημα του γυναικείου ερωτισμού, αποτυπώνονται στην σκηνοθεσία της Άσπας Τομπούλη […] Οι Άντρια Ράπτη και Μιράντα Ζησιμοπούλου μετουσιώνουν την αισθητική του σε βιωμένη πραγματικότητα […] μια εξερεύνηση, μία υπαρξιακή περιπλάνηση στην «σκοτεινή ήπειρο» που ονομάζεται «Γυναίκα».

Θέατρο.gr, Αθηνά Κακλαμάνη, 27/6/2024  ⦁  https://shorturl.at/JENSH

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Περσεφόνη

του Γιάννη Ρίτσου

Σκηνοθεσία, δραματουργική επεξεργασία: Άσπα Τομπούλη

Σκηνικά-κοστούμια: Χαρά Κονταξάκη

Μουσικές συνθέσεις, Visuals: Διονύσης Σιδηροκαστρίτης

Σχεδιασμός κίνησης: Άσπα Τομπούλη

Σχεδιασμός φωτισμών: Αποστόλης Τσατσάκος

Βοηθός σκηνοθέτη Ματίνα Δημητροπούλου

 

Ηθοποιοί:

Άντρια Ράπτη (Περσεφόνη-ταξιδιώτισσα)

Μιράντα Ζησιμοπούλου (νεαρή Περσεφόνη)

 

Βοηθός σκηνογράφου Βασίλειος Γαλουτζής

Φωτογραφίες Υπατία Κορνάρου

Γραφιστικά Αριάδνη Μιχαηλάρη

Teaser: Ηλίας Μιχαηλάκης

Επικοινωνία Δέσποινα Ερρίκου

Παραγωγή Θεατρική Εταιρεία Όψεις (ΑΜΚΕ)

 

INFO

Παραστάσεις: Σάββατο και Κυριακή στις 9:00μμ

Από 19 Οκτωβρίου έως 24 Νοεμβρίου 2024 (εκτός από 17/11) || Για 11 Παραστάσεις

 

Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά

 

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ:

14 (κανονικό)

10 € (φοιτητικό, μαθητικό, άνω των 65 ετών, αμεα, ομαδικό άνω των 6 ατόμων)

8 € (άνεργοι, ατέλειες ΣΕΗ, ΠΕΣΥΘ)

 

Early bird – έως 15/10, Ticket Services: 10 €

Προσφορά προπώλησης, Ticket Services: 12 €

https://www.ticketservices.gr/event/giannis-ritsos-persefoni/

 

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ:

Ticketservices και θέατρο Φούρνος

 

Θέατρο Φούρνος

Μαυρομιχάλη 168, Αθήνα 114 72, ΑΘΗΝΑ  |  Κρατήσεις: τηλ: 210 6460748

https://shorturl.at/qBPW4

 

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ στα social

https://www.facebook.com/opseis.a.tombouli

https://www.facebook.com/aspatombouli


Σχολιάστε εδώ