Ένταξη των Τρίτεκνων Εκπαιδευτικών στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης και απόσπασης και Εξομοίωση τους με την κατηγορία των Πολύτεκνων Εκπαιδευτικών. Κατάθεση ερώτησης από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Ένταξη των Τρίτεκνων Εκπαιδευτικών στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης και απόσπασης και Εξομοίωση τους με την κατηγορία των Πολύτεκνων Εκπαιδευτικών. Κατάθεση ερώτησης από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Την ένταξη των τρίτεκνων εκπαιδευτικών στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης και απόσπασης και την εξομοίωση τους με την κατηγορία των πολύτεκνων εκπαιδευτικών ζητούν με ερώτησή τους προς τους Υπουργούς Παιδείας και Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με πρωτοβουλία των βουλευτριών Ρ. Δούρου και Κ. Νοτοπούλου.

Σύμφωνα με επανειλημμένες κυβερνητικές εξαγγελίες η κυβέρνηση είχε υποσχεθεί να προχωρήσει στην εξίσωση των τρίτεκνων οικογενειών  με τις πολύτεκνες οικογένειες σχετικά με την αντιμετώπιση τους από το Κράτος, με τα δικαιώματα τους και με την υποστήριξη που δέχονται με νομοθετικές ρυθμίσεις.

Επειδή η μη ένταξη των Εκπαιδευτικών των τρίτεκνων οικογενειών στις ειδικές κατηγορίες για τις μεταθέσεις και για τις αποσπάσεις δημιουργεί τεράστια προβλήματα τόσο στους Τρίτεκνους Εκπαιδευτικούς που αναγκάζονται να εργάζονται μακριά από τις οικογένειες τους, όσο  στις ίδιες οικογένειες τους  και στον οικογενειακό τους προγραμματισμό

Ερωτώνται οι κ.κ.  Υπουργοί:

  1. Προτίθενται να αναλάβουν τις απαραίτητες πρωτοβουλίες ώστε να πραγματοποιηθεί το δίκαιο αίτημα των τρίτεκνων οικογενειών και η κυβερνητική υπόσχεση για πλήρη εξίσωση τους με τις πολύτεκνες οικογένειες, ώστε να αντιμετωπιστούν τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούνται στους Τρίτεκνους Εκπαιδευτικούς που αναγκάζονται να εργάζονται μακριά από τις οικογένειες τους, όσο  και στις ίδιες οικογένειες τους  και στον οικογενειακό τους προγραμματισμό;
  2. Τι προτίθενται να πράξουν ώστε να ενταχθούν οι Εκπαιδευτικοί των τρίτεκνων  οικογενειών στις ειδικές κατηγορίες και στις κατά προτεραιότητα μεταθέσεις και αποσπάσεις, με τις ίδιες προϋποθέσεις που ισχύουν για τους πολύτεκνους;


Σχολιάστε εδώ