Μάνος και Κώστας Στεφανής: Επιτυχημένες δοκιμές ενόψει Ράλλυ Ακρόπολις
Λίγες ώρες πριν από την έναρξη των αναγνωρίσεων του Ράλλυ Ακρόπολις, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής πραγματοποίησαν μια ημέρα δοκιμών (Pre-Event Test) με το Ford Fiesta Rally3 που θα μοιραστούν στον 10ο γύρο του WRC, στις 5-8 Σεπτεμβρίου.
Η προετοιμασία των Μάνου και Κώστα Στεφανή για το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις κορυφώθηκε την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου, με την δεύτερη και καταληκτική ημέρα δοκιμών στα πηδάλια του Ford Fiesta Rally3.
Η διαδρομή που επιλέχθηκε, στο Καλαμάκι Φθιώτιδος, είχε μήκος 3,3 χιλιομέτρων και διέθετε την απαραίτητη ροή σε επίπεδο μορφολογίας, ώστε οι Μάνος και Κώστας Στεφανής να δοκιμάσουν διαφορετικές ρυθμίσεις στο αυτοκίνητό τους.
Με αυτόν τον τρόπο η εξοικείωσή τους με το αγωνιστικό αυξανόταν διαρκώς, οπότε έχοντας συμπληρώσει συνολικά περίπου 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε δύο ημέρες δοκιμών, το δίδυμο κατέληξε και στο επιθυμητό στήσιμο ενόψει του αγώνα.
Μετά από την επιτυχημένη διεξαγωγή του Pre-Event Test, η προσοχή του πληρώματος στρέφεται στη διαδικασία αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών του Ράλλυ Ακρόπολις, οι οποίες θα έχουν τριήμερη διάρκεια (2-4 Σεπτεμβρίου).
Το πρωί της Πέμπτης 5 Σεπτεμβρίου περιλαμβάνει shakedown, ενώ το απόγευμα της ίδιας ημέρας θα διεξαχθεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, η Πανηγυρική Εκκίνηση.
Το καθαρά αγωνιστικό μέρος του Ράλλυ Ακρόπολις έχει προγραμματιστεί για τις 6-8 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει 15 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Υπενθυμίζεται, πως οι Μάνος και Κώστας Στεφανής θα εντάσσονται πέραν της γενικής κατάταξης και σε εκείνη του WRC3, για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3, έχοντας στις πόρτες του αυτοκινήτου που προετοιμάζει και συντηρεί τεχνικά η M-Sport Πολωνίας, το Νο.55.
Με μότο «49 years rocks & dust», ο Κώστας Στεφανής ετοιμάζεται για την 30ή συμμετοχή του σε 49 χρόνια, γεγονός που τον καθιστά σε έναν εκ των δύο αγωνιζόμενων με τη μεγαλύτερη διάρκεια πορείας στην ιστορία του WRC*, ενώ αντίστοιχα η φετινή θα είναι η 4η παρουσία του Μάνου Στεφανή, στον εθνικό μας αγώνα.
Μείνετε συντονισμένοι, καθώς τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει και video από το Pre-Event Test των Μάνου και Κώστα Στεφανή.
Χορηγός της συμμετοχής είναι η Coral A.E. – Shell Licensee.
*Στοιχεία από τα στατιστικά της ιστοσελίδας www.ewrc-results.com/
Το πλήρωμα
Μάνος Στεφανής
Ημ. Γέννησης: 30/5/1982
Πρώτη συμμετοχή σε ράλλυ: 2001
Συμμετοχές (Ράλλυ Ακρόπολις): 3
Κώστας Στεφανής
Ημ. Γέννησης: 5/6/1949
Ντεμπούτο στα Ράλλυ: 1970
Ντεμπούτο στο Ράλλυ Ακρόπολις: 1975
Συμμετοχές στο WRC: 32
Συμμετοχές στο Ράλλυ Ακρόπολις: 29
Διακρίσεις στο Ράλλυ Ακρόπολις: 9 φορές πρώτος Έλληνας συνοδηγός στο πλευρό των «Ιαβέρη» (1979), Ανδρέα Παπατριανταφύλλου (1983), «Τζίγγερ» (1988, 1989, 1990, 1991, 1992), Άρη Βωβού (1οι γενικής το 1995), Παναγιώτη Χατζητσοπάνη (2001)
Τερματισμοί στην πρώτη δεκάδα: 6+1
1979: 5η θέση («Ιαβέρης», Ford Escort RS 1800 MK II)
1988: 6η θέση («Τζίγγερ», Lancia Delta Integrale)
1989: 9η θέση («Τζίγγερ», Lancia Delta HF 4WD)
1990: 7η θέση («Τζίγγερ», Lancia Delta Integrale 16V)
1991: 10η θέση («Τζίγγερ», Lancia Delta Integrale 16V)
1992: 8η θέση («Τζίγγερ», Toyota Celica GT-4 ST165)
1995: 1η θέση (Άρης Βωβός, Lancia Delta HF Integrale)
O αγώνας προσμετρούσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έως 2 λίτρα
Τίτλοι: 17 Πρωταθλήματα Συνοδηγών Ελλάδας σε επίπεδο Γενικής, F2 και κατηγορίας Ν
Δηλώσεις
Μάνος Στεφανής: «Ήταν μια παραγωγική ημέρα, αφού πραγματοποιήσαμε αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα και με τη βοήθεια των μηχανικών της M-Sport, δοκιμάσαμε πολλές ρυθμίσεις στο Ford Fiesta Rally3. Το αυτοκίνητο παραμένει ευκολοδήγητο και διασκεδαστικό μέχρι ένα σημείο, όμως αν θελήσεις να αυξήσεις το ρυθμό σου, απαιτεί εξοικείωση και κατανόηση των, πολλών, δυνατοτήτων του. Μετά από δύο ημέρες δοκιμών και σχεδόν 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα μαζί του, θεωρώ πως έχουμε φτάσει σε ένα καλό επίπεδο κατανόησης και εισερχόμαστε στην εβδομάδα του αγώνα με πολύ καλή ψυχολογία ώστε να προσπαθήσουμε για το καλύτερο».
Κώστας Στεφανής: «Οι σημερινές δοκιμές πιστοποίησαν πως το Ford Fiesta Rally3 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και πως η M-Sport Πολωνίας είναι μια πολύ έμπειρη ομάδα. Η ειδική διαδρομή ήταν ιδανική για δοκιμή διαφορετικών ρυθμίσεων όσον αφορά στο στήσιμο. Ταυτόχρονα, εξοικειωθήκαμε ακόμη περισσότερο με το αυτοκίνητο, ενώ μετά από κάθε πέρασμα, ο Μάνος ανέβαζε ρυθμό αλλά κυρίως, αισθανόταν ολοένα και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι, γεγονός που αποτελούσε βασικό ζητούμενο του εν λόγω Pre-Event Test. Μια απαιτητική Ακροπολική εβδομάδα ξεκινά, όμως ένας βασικός λόγος που είμαστε εδώ είναι πως αγαπάμε τις προκλήσεις και είμαστε πανέτοιμοι να τις αντιμετωπίσουμε».
Περισσότερες πληροφορίες, νέα και φωτογραφικό υλικό υψηλής ανάλυσης για τη συμμετοχή των Μάνου και Κώστα Στεφανή στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, μπορείτε να βρείτε μέσω του εξειδικευμένου microsite της ομάδας https://traction.gr/rally-acropolis/
Photos: Rallypixels
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
- “Ποδαρικό” στο Νέο Έτος με την Alter Ego Media στο ΧΑΑ
- Επιστρέφουν οι «Πανθέοι» στον ΣΚΑΪ
- “Κρούση” από …άλλους στην πρόταση Μανεσιώτη
- Κατανομή χρημάτων του ΕΚΚΟΜΕΔ με κριτήριο την ταχύτητα ή την τηλεθέαση
- Η νέα, μεγάλη τηλεοπτική μάχη για το ΕΚΟΜΜΕΔ-Έως 30 εκατ. ευρώ τον χρόνο για σειρές
- Τρ. Μαχαιρίδης στο “Π”: Σασπένς και έντονη πλοκή
- Ο ISIS, οι Αμερικανοί, το Ισραήλ, η Τουρκία, το Κατάρ, η Σαουδική Αραβία, η Ρωσία, το Ιράν και… η Ελλάδα – Του Ν. Στραβελάκη
- Ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2025 το Mega News
- “Των νομικών διδαγμάτων”, Ιακώβου Πρωτοψάλτου – Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία
- Έκανε πολλές ευκαιρίες αλλά στο τέλος “πήρε” την ισοπαλία η ΑΕΚ