Ομηρικές μάχες στον χώρο του παγωτού

Ομηρικές μάχες στον χώρο του παγωτού

Ο Όμιλος Unilever το αποφάσισε και σπεύδει να απεγκλωβιστεί από τη δραστηριότητα του παγωτού, γεγονός που θα έχει αντίκτυπο και στην εγχώρια αγορά σε βάθος διετίας.

Με κομβικές μάρκες αλλά και το σήμα της ΕΒΓΑ από το 2010, ο τζίρος της Unilever στην ελληνική αγορά παγωτού το 2023 έφτασε στα 100 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 10,4% σε σχέση με το 2022, με την εταιρεία να είναι κυρίαρχη στην εν λόγω αγορά.

Τώρα που αλλάζει ρότα η Unilever, οι υπόλοιποι βασικοί παίκτες στην αγορά του βιομηχανοποιημένου παγωτού είναι σε αναβρασμό.

Τα παγωτά Δωδώνη, έχοντας χάσει πάνω από το 50% του τζίρου τους τα τελευταία χρόνια, καθώς η αλυσίδα λειτουργούσε σχεδόν χωρίς ιδιοκτήτη, φαίνεται ότι τελικά θα διασωθούν από τους φούρνους Βενέτη.

Ανερχομένη είναι η ΔΕΛΤΑ (Όμιλος Vivartia), που επέστρεψε στο παγωτό μετά από 17 χρόνια, εξαγοράζοντας την Cold Sin του Γιώργου Γιαννίτση, δηλαδή τον τέταρτο παίκτη στο παγωτό, μετά τις Unilever, Froneri και Κρι-Κρι.


ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ