«FORMULA 1» – ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΣΤΟ 14ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ ΖΩΝΤΑΝΑ,  ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΑΝΤ1 & ΑΝΤ1+

«FORMULA 1» – ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΣΤΟ 14ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ ΖΩΝΤΑΝΑ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΑΝΤ1 & ΑΝΤ1+

Το 14ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε στη θρυλική πίστα Σπα του Βελγίου, μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά την Κυριακή 28 Ιουλίου από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr) και είχε νικητή τον Λιούις Χάμιλτον, φέρνοντας τη μεγάλη ανατροπή και τη δεύτερη φετινή νίκη του, μετά από τον αποκλεισμό του Τζορτζ Ράσελ.

Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 14% στο δυναμικό κοινό 18-54. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 32,4%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι 15,1%.

Στην εκπομπή «FORMULA 1 SHOW», που μεταδόθηκε από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+, οι Τάκης Πουρναράκης και Πάνος Σειτανίδης με την ομάδα τους, μετέφεραν όλες τις λεπτομέρειες της Formula 1 από το Βέλγιο, ενώ φιλοξένησαν, μεταξύ άλλων, μία αποκλειστική συνέντευξη του Νίκο Χούλκενμπεργκ στην Μαρία Θωμά.
Δείτε το σχετικό video εδώ: https://www.antenna.gr/F1/article/922262/o-nico-hulkenberg-apokleistika-se-ant1-ant1-

ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 14ο GRAND PRIX ΤΗΣ FORMULA 1 ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ

Το Βελγικό Grand Prix ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας, που ολοκληρώθηκε με τον Τζορτζ Ράσελ να πανηγυρίζει τη 2η φετινή νίκη του. Αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα ενός ρίσκου που πήρε στη στρατηγική του, πραγματοποιώντας ένα πιτ στοπ λιγότερο. Ο Βρετανός άλλαξε λάστιχα στο 10ο γύρο από μέση (C3), σε σκληρή γόμα (C2) και διένυσε 34 γύρους με αυτή τη γόμα. Κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Χάμιλτον, που είχε πιο φρέσκα λάστιχα και πήρε μια νίκη, που ακυρώθηκε αμέσως μετά. Ο λόγος ότι το μονοθέσιό του βρέθηκε 1.5kg πιο ελαφρύ από το όριο (798kg).

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, βρήκε τον Λεκλέρκ να διατηρεί την πρώτη θέση και τον Χάμιλτον να παίρνει τη 2η από τον Πέρεζ. Ο Πιάστρι κατάφερε να κρατηθεί πίσω τους, ενώ ο Νόρις έχασε θέσεις από την εξωτερική, εν τέλει τον πέρασαν και οι Ράσελ, Σάινθ. O Βρετανός εκκινούσε 4ος και στον πρώτο γύρο ήταν 7ος. Στον 3ο γύρο, με τη βοήθεια του Drag Reduction System (DRS), ο Χάμιλτον πέρασε μπροστά και έφτιαξε μια διαφορά ασφαλείας από τον Λεκλέρκ. Πιο πίσω, ο Φερστάπεν, που εκκινούσε 11ος πέρασε τους Οκόν, Άλμπον, Αλόνσο και ανέβηκε 8ος. Το χορό των πιτ στοπ για τους πρωτοπόρους προσπαθώντας να κάνει undercut, τον άνοιξε ο Ράσελ στον 10ο γύρο. Εν τέλει, ο Βρετανός που «ψάχνονταν» να κάνει τη διαφορά μέσω στρατηγικής, δεν έκανε άλλη αλλαγή. Έβγαλε τη μέση γόμα, έβαλε τη σκληρή και πήγε ως το τέλος. Αυτό του έδωσε προσωρινά τη νίκη, εν τέλει όμως, μηδενίστηκε γιατί πιάστηκε υπέρβαρος.

Ο Σάινθ που είχε εκκινήσει με τη σκληρή γόμα (20στο γύρο) και ο Νόρις (15ο γύρο) άργησαν να μπουν στα πιτ, αυτό τους έφερε σε δυσχερή θέση και τους έριξε πιο πίσω. Ο Χάμιλτον με τον Λεκλέρκ είχαν τη μάχη της 1ης θέσης, ενώ πίσω τους, ο Πέρεζ έχανε θέσεις. Αρχικά, τον πέρασε ο Πιάστρι, μετά ο Ράσελ, αλλά και ο Φερστάπεν. Ο Σάινθ υποχρεώθηκε από την ομάδα να μπει εκ νέου στα πιτ, 8 γύρους μετά την πρώτη του αλλαγή, ενώ πέταγε με τη μέση γόμα. Αυτό έγινε ενώ τον πίεζε ο Χάμιλτον. Αν ο Ισπανός είχε μείνει εκεί και έδινε την ευκαιρία στον Λεκλέρκ να πάρει Drag Reduction System (DRS) από τον Χάμιλτον, ίσως η έκβαση του αγώνα να ήταν τελείως διαφορετική.

Προς το τέλος, ο Χάμιλτον έφτασε τον Ράσελ, αλλά δεν μπόρεσε να τον περάσει. Εν τέλει είναι όμως νικητής, καθώς ο Ράσελ μηδενίστηκε. Στο βάθρο βρίσκονται επίσης, οι Πιάστρι και Λεκλέρκ, ενώ ο Φερστάπεν, κατάφερε να τερματίσει 4ος. Ο Ολλανδός ήταν απογοητευμένος από το μονοθέσιό του, αλλά κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τον Νόρις κατά δυο βαθμούς στο πρωτάθλημα οδηγών. Ο ταχύτερος γύρος πήγε στον Πέρεζ, ο οποίος έβαλε στο τέλος τη μαλακή γόμα, γι’ αυτό το σκοπό.
Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Τότο Βολφ, υπογράμμισε: «Πρέπει να δεχτούμε τον αποκλεισμό με αξιοπρέπεια. Είναι ξεκάθαρο ότι κάναμε λάθος και πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα μάθουμε από αυτό. Θα αξιολογήσουμε τι συνέβη και θα καταλάβουμε, τι πήγε στραβά. Η απώλεια μιας διπλής νίκης είναι απογοητευτική και μπορούμε μόνο να ζητήσουμε συγγνώμη από τον Τζορτζ, που έκανε έναν τόσο δυνατό αγώνα. Ο Λιούις παίρνει την πρώτη θέση. Ήταν ο πιο γρήγορος, με στρατηγική δύο στάσεων και είναι άξιος νικητής. Παρά τον αποκλεισμό, μπορούμε να αντλήσουμε πολλά θετικά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Είχαμε το ταχύτερο μονοθέσιο στο σημερινό αγώνα και στις δύο διαφορετικές στρατηγικές. Πριν λίγους μήνες, αυτό θα ήταν αδιανόητο. Μπαίνουμε στο καλοκαιρινό διάλειμμα έχοντας κερδίσει τρεις, από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες. Θα επιστρέψουμε μετά το διάλειμμα, ανανεωμένοι και με στόχο να διατηρήσουμε τη θετική μας πορεία».
Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον που πήρε τη 2η φετινή του νίκη, τόνισε: «Είναι φυσικά απογοητευτικό για την ομάδα να χάσουμε το 1-2. Το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό και είχαμε πολύ καλύτερο ρυθμό από ό,τι περιμέναμε. Υπήρχαν αρκετά μονοθέσια, που φαινόταν να έχουν παρόμοια απόδοση, αλλά μόλις προηγηθήκαμε, καταφέραμε να διατηρήσουμε τη θέση μας. Επιλέξαμε τη στρατηγική των δύο αλλαγών και καλύψαμε την είσοδο στα πιτ, όσων ήταν ακριβώς πίσω μας. Ο Τζορτζ κατάφερε να κάνει τη μία στάση να λειτουργήσει και, παρόλο που τον πλησίασα στο τέλος, δεν μπόρεσα να τον προσπεράσω, λόγω των στροβιλισμών που προκαλούσε. Λυπάμαι για τον αποκλεισμό του, δε θέλω να κερδίσω έναν αγώνα έτσι, αλλά έχουμε επιστρέψει στη μάχη για τις νίκες τους τελευταίους αγώνες. Είναι απίστευτα ανταγωνιστικό τώρα, οπότε θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά, για να διεκδικήσουμε νίκες, πιο σταθερά. Παρόλα αυτά, μπορούμε να πάμε στο καλοκαιρινό διάλειμμα με θετική διάθεση».

Ο Τζορτζ Ράσελ, προφανώς στεναχωρημένος, δήλωσε: «Είναι καταστροφικό να αποκλειστώ από τον σημερινό αγώνα. Ήταν ένα απίστευτο Grand Prix για εμάς. Καταφέραμε να αξιοποιήσουμε τη στρατηγική της μιας αλλαγής. Αυτό αποδείχθηκε στο τελευταίο μέρος του αγώνα, τα ελαστικά απλά συνέχιζαν να βελτιώνονται όλο και περισσότερο. Τα φρόντιζα στα πρώτα στάδια και καθώς προχωρούσαμε, πείστηκα όλο και περισσότερο, ότι μπορούμε να φτάσουμε μέχρι το τέλος με αυτά. Ήταν ένα ρίσκο που άξιζε να ληφθεί και φαινόταν ότι θα αποδώσει. Παρά τον αποκλεισμό, είμαι φυσικά περήφανος που πέρασα πρώτος τη γραμμή του τερματισμού. Είναι επίσης καλό, που η ομάδα κατάφερε να πάρει τη νίκη με τον Λιούις. Έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και ήταν το πιο γρήγορο μονοθέσιο, απ’ όσα ακολούθησαν στρατηγική δύο αλλαγών. Είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος, αλλά ξέρω ότι θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί, μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, ξεκινώντας από το Ζάντφορτ».

Η τελική κατάταξη του 14ου Grand Prix στο Βέλγιο έχει ως εξής:

Τα μονοθέσια δίνουν το επόμενο ραντεβού στο 15ο Grand Prix της χρονιάς, την Κυριακή 25 Αυγούστου στην Ολλανδία, ζωντανά, αποκλειστικά, στις 16:00, στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στον ΑΝΤ1. Μη χάσετε στιγμή!

Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1 οι φίλοι της Formula 1 μπορούν να ακούσουν
το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για να
διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia» και, φυσικά, να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία.
#f1ant1
Instagram
@f1.ant1
Facebook
@f1.ant1
Twitter
@f1ant1

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Σχολιάστε εδώ