
«Ξεφτέρια» στο internet oι Έλληνες
«Γκουρού» του διαδικτύου oι Έλληνες όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετεξεταστέες ψηφιακά οι επιχειρήσεις.
Το 80,1% συμμετέχει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό που είναι το έβδομο υψηλότερο στην Ευρώπη. Από την άλλη, σε ποσοστό κάτω από το 50% και στις μεγαλύτερες ηλικίες κάτω από το 40% χρησιμοποιούν οι Έλληνες το internet για να παίρνουν πληροφορίες σχετικά με κρατικές υπηρεσίες ή να διεκπεραιώνουν εργασίες μέσω των ψηφιακών εργαλείων της Δημόσιας Διοίκησης
. Παράλληλα, το ψηφιακό χάσμα ανάμεσα στις μικρές και στις μεγάλες επιχειρήσεις παραμένει σημαντικό.
Στην Ελλάδα μόλις μία στις πέντε επιχειρήσεις πραγματοποιεί ηλεκτρονικές πωλήσεις, με το ποσοστό στις μικρές επιχειρήσεις να είναι 19,8% και στις μεγάλες 32,6%.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ
No feed items found.