Ψηφιδωτό και αγιογραφία θα έλεγε κανείς πως πάνε μαζί, καθώς, από τους βυζαντινούς χρόνους και μετά, συγχέονται ως τεχνικές λατρευτικών αναπαραστάσεων. Ξεχνάμε όμως, πως τα παλαιότερα ψηφιδωτά που βρέθηκαν στη Μεσοποταμία, χρονολογούνται από την 3η χιλιετία π.Χ. Από εκεί, μέσω του Ελλαδικού χώρου, η τέχνη μεταφέρθηκε στη Ρώμη όπου χρησιμοποιήθηκε ευρέως σε όλη την Αυτοκρατορία.
Η Ήρα επισκέπτεται το Διδυμότειχο, όπου επέλεξαν να εγκατασταθούν και να εργαστούν η Γεωργία με τον Γιάννη, ένα ζευγάρι εικαστικών που γνωρίστηκε στα φροντιστήρια για την ΑΣΚΤ στην Αθήνα, κι από τότε πορεύεται μαζί, επιλέγοντας να δραστηριοποιείται στην παραμεθόριο. Μαζί με την Ήρα, ο θεατής θα παρακολουθήσει πώς συλλέγει και κόβει την πέτρα η Γεωργία, πώς την κάνει ψηφίδα και με ποιον τρόπο την τοποθετεί στο έργο, την ίδια στιγμή που ο Γιάννης δουλεύει το ασβεστοκονίαμα για να αγιογραφήσει με την τεχνική του φρέσκου ή ανακατεύει τα χρώματα ψηλά στη σκαλωσιά, για να ολοκληρώσει τη μορφή ενός αγγέλου.
Παρουσίαση: Ήρα Κατσούδα
Σκηνοθεσία – Concept: Γρηγόρης Βαρδαρινός
Σενάριο – Επιστημονικός Συνεργάτης: Φίλιππος Μανδηλαράς
Διεύθυνση Παραγωγής: Ιωάννα Δούκα
ΔιεύθυνσηΦωτογραφίας: Δημήτρης Μαυροφοράκης
Εικονοληψία: Γιώργος Γουτζούλιας, Γιώργος Λεοντάρης
Ηχοληψία: Σίμος Λαζαρίδης
Μοντάζ: Μιχάλης Καλλιγέρης
Σύνθεση Πρωτότυπης Μουσικής: Γεώργιος Μουχτάρης
Τίτλοι αρχής – Graphics: Παναγιώτης Γιωργάκας
Μίξη Ήχου: Τάσος Καραδέδος
Ενδυματολόγος Ήρας: Κωνσταντίνα Μαρδίκη