«Οι Πανθέοι» Επεισόδια 65-66: Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΜΩΣ

«Οι Πανθέοι» Επεισόδια 65-66: Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΜΩΣ

Δείτο τα επεισόδια 65-66. Το παρελθόν πληγώνει, το παρόν διχάζει και το μέλλον τρομάζει τους ήρωες, στο νέο διπλό επεισόδιο της δραματικής σειράς του ΣΚΑΪ, «Οι Πανθέοι» απόψε στις 21.00.

Η Μάρμω και ο Κίτσος περνάνε τις μέρες τους στη Σύρο για πρώτη φορά ως κανονικό ζευγάρι αλλά εκείνη, μέσα στις ενοχές, θα ζητήσει ένα σημάδι από τον Θεό που να της δείξει πως ό,τι κάνει είναι σωστό ή και όχι! Όταν λαμβάνει ένα δυσοίωνο σημάδι, βυθίζεται σε μελαγχολία, με τον Κίτσο να προσπαθεί να της μεταδώσει την αισιοδοξία του. Προσπαθεί να την πείσει ότι οι δυο τους πρέπει να ορίσουν το μέλλον τους και να μη γίνουν έρμαια της μοίρας…

Δείτε το επεισόδιο ΕΔΩ

Δείτε όλα τα επεισόδια ΕΔΩ

Επεισόδια 65-66

Μετά από μία συζήτηση με τον Ανδρέα, η Σοφία θα συνειδητοποιήσει πως ο Λουκάς είχε δίκιο και θα παραδεχτεί στον εαυτό της, όχι όμως και στον Ανδρέα πως τρέφει ακόμη αισθήματα γι’ αυτόν. Ο Φάνης εκλέγεται πρόεδρος στο Σύνδεσμο Ελλήνων Βιομηχάνων, και τώρα πλέον ο Μαρμάρης έχει έναν ακόμα λόγο για να προχωρήσει η «αποπλάvησή του» από την Πέλλα, ενώ γίνεται πιο απειλητικός και επιθετικός από ποτέ. Η Θάλεια συναντά τον Δημήτρη αλλά η οργισμένη υποδοχή του τη φέρνει σε αμηχανία, με αποτέλεσμα να τη διώξει χωρίς να ακούσει τις εξηγήσεις της. Ο Κίτσος δεν αντέχει άλλο την αβεβαιότητα και ζητά από τη Μάρμω να φύγουν και να ζήσουν μαζί. Προς μεγάλη του απογοήτευση, εκείνη δυσκολεύεται να προδώσει τον άνθρωπο που της στάθηκε όσο κανένας άλλος, τον Ανδρέα…

Ο Σολδάτος θα βρει τον Γαλάτη και θα απαιτήσει να μείνει μακριά από τη Δέσποινα, όμως εκείνος θα του κάνει σαφές πως θα τη διεκδικήσει. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, ξημερώνει η 15η Αυγούστου. Ο τορπιλισμός του «Έλλη» θα σημάνει συναγερμό και θα φέρει νέες ραγδαίες εξελίξεις στη ζωή όλων. Ο Ανδρέας ανησυχεί για τη Μάρμω, έπειτα από το χτύπημα των Ιταλών στην Τήνο και αποφασίζει να πάει το γρηγορότερο κοντά της. Όμως ο Κίτσος και η Μάρμω είναι αποφασισμένοι να ζήσουν μαζί και εκείνη σκοπεύει να πει στον Ανδρέα όλη την αλήθεια. Εντωμεταξύ, η Χρυσοστόμη αναμένει με χαρά την επιστροφή της Μάρμως στην Αθήνα, ενώ η Σοφία νιώθει πολύ άσχημα για την τροπή που πήρε η σχέση της με τον Ανδρέα. Την ίδια ώρα, η Πέλλα αποφασίζει να κάνει το μεγάλο βήμα με τον Φάνη, ενώ ο Θωμάς είναι αποφασισμένος να δώσει το αίμα του για την πατρίδα, αλλά έχει μπλέξει στα γρανάζια του νόμου. Και ο Μαρμάρης, που θα σπεύσει να τον βοηθήσει, προφανώς θα το κάνει γιατί έχει δόλια σχέδια κατά νου…


«Οι Πανθέοι», ένα αριστούργημα της ελληνικής πεζογραφίας, χάρισε στον δημιουργό του Τάσο Αθανασιάδη το Βραβείο Πεζογραφήματος από την Ακαδημία Αθηνών το 1959. Το βιβλίο, ένα από τα μυθιστορήματα του συγγραφέα που μεταφέρθηκαν στην ελληνική τηλεόραση, προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία για πρώτη φορά στην τηλεόραση την περίοδο 1977-1979 και εξιστορεί τις περιπέτειες των «Πανθέων», μιας μεγαλοαστικής οικογένειας, κατά τα πρώτα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. 47 χρόνια μετά, η οικογένεια των «Πανθέων» έρχεται στον ΣΚΑΪ σε μια σειρά που θα καθηλώσει το τηλεοπτικό κοινό.

Η ιστορία των «Πανθέων» ξεκινά το 1939…

Ενώ στην Ευρώπη τα σύννεφα του μεγάλου πολέμου βαραίνουν απειλητικά, στην Αθήνα τα ετερόκλητα μέλη της μεγάλης οικογένειας των Πανθέων, παιδιά, νύφες και εγγόνια, συγκεντρώνονται στο αρχοντικό τους στην Κηφισιά, στο προσκέφαλο του ετοιμοθάνατου πατριάρχη της οικογένειας, Βλάση Πανθέου. Ο θάνατος του γηραιού Βλάση, σφραγίζεται από ένα γεγονός που θα σοκάρει τα παιδιά του. Λίγο πριν αφήσει την τελευταία του πνοή, θα απαρνηθεί με αποτροπιασμό την εκλιπούσα σύζυγό του και μητέρα τους, τη Νένα. Τι σημαίνει αυτό; Ποιο μυστικό παίρνει μαζί του ο Βλάσης Πανθέος;..

Ταυτόχρονα, η απρόσμενη εμφάνιση της Μάρμως, της νεαρής συζύγου του γιου του Βλάση, Ανδρέα, θα ταράξει τις ισορροπίες και θα ξυπνήσει ένα απαγορευμένο πάθος, με το νεότερο μέλος της οικογένειας, τον Κίτσο, έναν μποέμ ταλαντούχο ζωγράφο…

Ο καιρός περνάει… Οι Πανθέοι ερωτεύονται, ζουν παράνομα πάθη και κάποιοι μέσα στο ρευστό κλίμα της εποχής, εκμεταλλεύονται τη συγκυρία και στήνουν με εκβιασμούς και απάτες, σχέδια γρήγορου πλουτισμού. Ταυτόχρονα, ένα επικίνδυνο δίκτυο κατασκόπων απλώνει τα πλοκάμια του, εκμεταλλευόμενο τις αδυναμίες και τα πάθη των ηρώων.

Η Ιστορία όμως τρέχει με πιο γρήγορα βήματα από τους ήρωες…

 Σε λίγο η Ελλάδα θα μπει στον πόλεμο, που θα δοκιμάσει τις αντοχές, την αξιοπρέπεια και τη συνείδηση των ανθρώπων. Μια περίοδος, που όλοι θα πρέπει να επιβιώουν στα δύσκολα. Μια μάχη, σε μια εποχή που θα αναδείξει ήρωες, δειλούς και τυχοδιώκτες…

Πρωταγωνιστούν: Κάτια Δανδουλάκη (Χρυσοστόμη Πανθέου), Αιμίλιος Χειλάκης (Ανδρέας Πανθέος), Μελία Κράιλινγκ (Μάρμω Πανθέου), Μιχάλης Σαράντης (Κίτσος Γαλάτης), Νίκος Χατζόπουλος (Ισίδωρος Πανθέος), Θανάσης Κουρλαμπάς (Φάνης Πανθέος), Μαρία Καλλιμάνη (Δέσποινα Γαλάτη), Πηνελόπη Πιτσούλη (Ιλαρία), Κόρα Καρβούνη (Νίνα Αυγουστάκη), Σπύρος Σταμούλης (Στάθης Μονογιός), Μιχάλης Συριόπουλος (Γιάννης Μαρμάρης), Έλενα Τοπαλίδου (Δασκάλα), Αθηνά Μαξίμου (Μερόπη Μονογιού), Κώστας Φιλλίπογλου (Ιορδάνης Βαλλίδης), Παντελής Δεντάκης (Λουκάς Αυγουστάκης), Σμαράγδα Αδαμοπούλου (Ματούλα Γκανά), Χριστίνα Αλεξανιάν (Βέτα Πανθέου), Ελένη Καρακάση (Σεβαστή), Αλέξανδρος Μούκανος (Χρυσίνας), Ιζαμπέλλα Μπαλτσαβιά (Πέλλα Γκανά), Βίκυ Διαμαντοπούλου (Θάλεια Μονογιού), Κωνσταντίνος Γαβαλάς (Τέλης Βαλέριος), Κώστας Κονταράτος (Παναγής), Εύα Σιμάτου (Σοφία Στρατηγού), Αρετή Τίλη (Αλέκα Βαλλίδη), Ιφιγένεια Καραμήτρου (Λιάνα Πανθέου), Γιάννης Κατσιμίχας (Θωμάς Πανθέος), Θανάσης Ισιδώρου (Στέφανος Χρυσίνας), Κωνσταντίνος Ελματζίογλου (Ηλίας Γαζής), Γιάννης Ίτσιος (Δημήτρης), Βάλλια Παπαδάκη (Ουρανία)

Στο ρόλο του Βλάση Πανθέου, ο Γιώργος Κωνσταντίνου
Σενάριο: Γιάννα Κανελλοπούλου
Σενάριο: Άγγελος Χασάπογλου
Σύμβουλος Σεναρίου: Σπηλιόπουλος Χ.Β.
Σκηνοθεσία: Σπύρος Μιχαλόπουλος
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Διονύσης Λαμπίρης
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Αντώνης Κουνέλας
Ενδυματολόγος: Κωνσταντίνος Ζαμάνης
Σκηνογράφος: Αντώνης Χαλκιάς
Οργάνωση Παραγωγής: Θοδωρής Κόντος
Εκτέλεση Παραγωγής: JK PRODUCTIONS – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

#Pantheoi


Σχολιάστε εδώ