Οι μισοί Έλληνες προτιμούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και στη χώρα μας, καθώς πάνω από τους μισούς Έλληνες, όλων των ηλικιών, επιλέγουν να κάνουν ηλεκτρονικά τις καθημερινές τους αγορές, ενώ πριν από μία δεκαετία ήταν λιγότεροι από τρεις στους δέκα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, μόνο τους τρεις πρώτους μήνες του 2023 το 53,3% των ελλήνων καταναλωτών επέλεξε το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε σύγκριση με το 2022 καταγράφεται αύξηση 4%, ενώ σε σύγκριση με το 2013 η αύξηση εκτοξεύεται στο 104,8%.
Πρωταθλητές στις online παραγγελίες ήταν τα είδη ένδυσης και υπόδησης αλλά και το φαγητό delivery. Από τα άτομα που αγόρασαν ή παρήγγειλαν μέσω διαδικτύου φυσικά προϊόντα, σχεδόν τα οκτώ στα δέκα αγόρασαν είδη ένδυσης, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών ενδυμάτων, είδη υπόδησης και αξεσουάρ, ενώ πάνω από τέσσερα στα δέκα άτομα αγόρασαν φαγητό που διανέμεται delivery από εστιατόρια, αλυσίδες ταχυφαγείων, catering κ.λπ.
Ακόμη, το 27,2% αγόρασε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, tablets, κινητά τηλέφωνα και αξεσουάρ, ενώ το 25,3% καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς ή υγείας.