«Οι Πανθέοι» Επεισόδιo 31: Φουντώνουν και οι υποψίες της Σεβαστής

«Οι Πανθέοι» Επεισόδιo 31: Φουντώνουν και οι υποψίες της Σεβαστής

Δείτο το επεισόδιο 31. Υποσχέσεις που δεν εκπληρώνονται, πρόσωπα από το παρελθόν που εμφανίζονται ξαφνικά, μνήμες που επανέρχονται και στοιχειώνουν το παρόν στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Οι Πανθέοι», στις 21.00, στον ΣΚΑΪ.

Δείτε το επεισόδιο ΕΔΩ

Δείτε όλα τα επεισόδια ΕΔΩ

Επεισόδιο 31

Η Σεβαστή αφού δει τον Κίτσο στην Κόρινθο, αρχίζει να υποπτεύεται πως και η Μάρμω είναι ενήμερη για την παρουσία του. Κι όσο εκείνη προσπαθεί να ξεφύγει από το βλέμμα της Σεβαστής για να ξεκλέψει μερικές στιγμές μαζί του άλλο τόσο φουντώνουν και οι υποψίες της Σεβαστής. Ο Αντρέας, στο μεταξύ, προσπαθεί να αποτρέψει τον Μεταξά να απομακρύνει τη Σοφία απ’ τα Γιάννενα.

Η Χρυσοστόμη, στην προσπάθεια της να συμφιλιωθεί με τη Μιρέλλα, της ζητά συγγνώμη και της εγγυάται πως θα στηρίξει τα σχέδιά της με τον Ισίδωρο. Ένα όραμα ωστόσο από το παρελθόν προειδοποιεί τη Μιρέλλα πως οι προθέσεις της Χρυσοστόμης ίσως να μην είναι τόσο αγαθές. Η εγκυμοσύνη της Θάλειας επιβεβαιώνεται και ο Στάθης αναγκάζεται να πάρει μια δύσκολη απόφαση. Η Βέτα, έκπληκτη με όσα έχει ανακαλύψει, μιλάει ευθέως στη Λιάνα και της ζητά να διακόψει αμέσως τη σχέση της με τον Θωμά…

Η Λιάνα πιάνει τον πατέρα της Φάνη με το ημερολόγιό της στα χέρια του και γίνεται έξαλλη, και η αντίδρασή της αυτή προκαλεί έκπληξη στη Βέτα. Όταν η τελευταία διαβάζει όσα γράφει η κόρη της σ’ αυτό, αισθάνεται ότι η καταστροφή θα χτυπήσει σύντομα το σπίτι τους… Ο Ισίδωρος, στο Γραμματικό, βάζει μπροστά την ανεπίσημη εκπλήρωση της 2ης διαθήκης του πατέρα του που δεν ήρθε ποτέ στο φως. Παράλληλα, η θεία Καλή μέσα σε ένα ακόμη παραλήρημά της, αναφέρεται σε μία κατάρα από το παρελθόν, τρομάζοντας τη Χρυσοστόμη, τη Δέσποινα και την Ιλαρία…

Η Μιρέλλα προσπαθεί απεγνωσμένα να μάθει περισσότερα για τη μητέρα της και αν είχε σχέση με τον Βλάση Πανθέο. Η σκέψη ότι ο νεκρός αδερφός της είναι το νόθο παιδί του Πανθέου δεν σταματά να τη βασανίζει…

Ο Στάθης και η Ματούλα έρχονται ακόμα πιο κοντά και αποφασίζουν πως όσο διαφορετικοί κι αν είναι οι κόσμοι τους, αυτοί θα προσπαθήσουν να τους ενώσουν! Οι αδιαθεσίες της Θάλειας ανησυχούν την ίδια και τη μητέρα της Μερόπη. Το ενδεχόμενο να πρόκειται για κάτι πιο σοβαρό από ένα απλό κρυολόγημα τις τρομοκρατεί…

Τι θα γίνει αν η Σεβαστή αντιληφθεί την παρουσία του Κίτσου στην Κόρινθο; Ποια είναι η γυναίκα που εμφανίζεται μπροστά στον Ανδρέα και προκαλεί αναστάτωση;

Σε ποια κατάρα αναφέρεται η Καλή και ποια επίπτωση θα έχει στην οικογένεια των Πανθέων;

«Οι Πανθέοι», ένα αριστούργημα της ελληνικής πεζογραφίας, χάρισε στον δημιουργό του Τάσο Αθανασιάδη το Βραβείο Πεζογραφήματος από την Ακαδημία Αθηνών το 1959. Το βιβλίο, ένα από τα μυθιστορήματα του συγγραφέα που μεταφέρθηκαν στην ελληνική τηλεόραση, προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία για πρώτη φορά στην τηλεόραση την περίοδο 1977-1979 και εξιστορεί τις περιπέτειες των «Πανθέων», μιας μεγαλοαστικής οικογένειας, κατά τα πρώτα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. 47 χρόνια μετά, η οικογένεια των «Πανθέων» έρχεται στον ΣΚΑΪ σε μια σειρά που θα καθηλώσει το τηλεοπτικό κοινό.

Η ιστορία των «Πανθέων» ξεκινά το 1939…

Ενώ στην Ευρώπη τα σύννεφα του μεγάλου πολέμου βαραίνουν απειλητικά, στην Αθήνα τα ετερόκλητα μέλη της μεγάλης οικογένειας των Πανθέων, παιδιά, νύφες και εγγόνια, συγκεντρώνονται στο αρχοντικό τους στην Κηφισιά, στο προσκέφαλο του ετοιμοθάνατου πατριάρχη της οικογένειας, Βλάση Πανθέου. Ο θάνατος του γηραιού Βλάση, σφραγίζεται από ένα γεγονός που θα σοκάρει τα παιδιά του. Λίγο πριν αφήσει την τελευταία του πνοή, θα απαρνηθεί με αποτροπιασμό την εκλιπούσα σύζυγό του και μητέρα τους, τη Νένα. Τι σημαίνει αυτό; Ποιο μυστικό παίρνει μαζί του ο Βλάσης Πανθέος;..

Ταυτόχρονα, η απρόσμενη εμφάνιση της Μάρμως, της νεαρής συζύγου του γιου του Βλάση, Ανδρέα, θα ταράξει τις ισορροπίες και θα ξυπνήσει ένα απαγορευμένο πάθος, με το νεότερο μέλος της οικογένειας, τον Κίτσο, έναν μποέμ ταλαντούχο ζωγράφο…

Ο καιρός περνάει… Οι Πανθέοι ερωτεύονται, ζουν παράνομα πάθη και κάποιοι μέσα στο ρευστό κλίμα της εποχής, εκμεταλλεύονται τη συγκυρία και στήνουν με εκβιασμούς και απάτες, σχέδια γρήγορου πλουτισμού. Ταυτόχρονα, ένα επικίνδυνο δίκτυο κατασκόπων απλώνει τα πλοκάμια του, εκμεταλλευόμενο τις αδυναμίες και τα πάθη των ηρώων.

Η Ιστορία όμως τρέχει με πιο γρήγορα βήματα από τους ήρωες…

 Σε λίγο η Ελλάδα θα μπει στον πόλεμο, που θα δοκιμάσει τις αντοχές, την αξιοπρέπεια και τη συνείδηση των ανθρώπων. Μια περίοδος, που όλοι θα πρέπει να επιβιώουν στα δύσκολα. Μια μάχη, σε μια εποχή που θα αναδείξει ήρωες, δειλούς και τυχοδιώκτες…

Πρωταγωνιστούν: Κάτια Δανδουλάκη (Χρυσοστόμη Πανθέου), Αιμίλιος Χειλάκης (Ανδρέας Πανθέος), Μελία Κράιλινγκ (Μάρμω Πανθέου), Μιχάλης Σαράντης (Κίτσος Γαλάτης), Νίκος Χατζόπουλος (Ισίδωρος Πανθέος), Θανάσης Κουρλαμπάς (Φάνης Πανθέος), Μαρία Καλλιμάνη (Δέσποινα Γαλάτη), Πηνελόπη Πιτσούλη (Ιλαρία), Κόρα Καρβούνη (Νίνα Αυγουστάκη), Σπύρος Σταμούλης (Στάθης Μονογιός), Μιχάλης Συριόπουλος (Γιάννης Μαρμάρης), Έλενα Τοπαλίδου (Δασκάλα), Αθηνά Μαξίμου (Μερόπη Μονογιού), Κώστας Φιλλίπογλου (Ιορδάνης Βαλλίδης), Παντελής Δεντάκης (Λουκάς Αυγουστάκης), Σμαράγδα Αδαμοπούλου (Ματούλα Γκανά), Χριστίνα Αλεξανιάν (Βέτα Πανθέου), Ελένη Καρακάση (Σεβαστή), Αλέξανδρος Μούκανος (Χρυσίνας), Ιζαμπέλλα Μπαλτσαβιά (Πέλλα Γκανά), Βίκυ Διαμαντοπούλου (Θάλεια Μονογιού), Κωνσταντίνος Γαβαλάς (Τέλης Βαλέριος), Κώστας Κονταράτος (Παναγής), Εύα Σιμάτου (Σοφία Στρατηγού), Αρετή Τίλη (Αλέκα Βαλλίδη), Ιφιγένεια Καραμήτρου (Λιάνα Πανθέου), Γιάννης Κατσιμίχας (Θωμάς Πανθέος), Θανάσης Ισιδώρου (Στέφανος Χρυσίνας), Κωνσταντίνος Ελματζίογλου (Ηλίας Γαζής), Γιάννης Ίτσιος (Δημήτρης), Βάλλια Παπαδάκη (Ουρανία)

Στο ρόλο του Βλάση Πανθέου, ο Γιώργος Κωνσταντίνου
Σενάριο: Γιάννα Κανελλοπούλου
Σενάριο: Άγγελος Χασάπογλου
Σύμβουλος Σεναρίου: Σπηλιόπουλος Χ.Β.
Σκηνοθεσία: Σπύρος Μιχαλόπουλος
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Διονύσης Λαμπίρης
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Αντώνης Κουνέλας
Ενδυματολόγος: Κωνσταντίνος Ζαμάνης
Σκηνογράφος: Αντώνης Χαλκιάς
Οργάνωση Παραγωγής: Θοδωρής Κόντος
Εκτέλεση Παραγωγής: JK PRODUCTIONS – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

#Pantheoi


Σχολιάστε εδώ