Χρήστος Σταϊκούρας: Σε λειτουργία το νέο Ειδικό Σχολείο για Άτομα με Αναπηρία του Δήμου Περιστερίου

Χρήστος Σταϊκούρας: Σε λειτουργία το νέο Ειδικό Σχολείο για Άτομα με Αναπηρία του Δήμου Περιστερίου

Τις νέες εγκαταστάσεις του σύγχρονου Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Κατάρτισης (EEEK) Περιστερίου, για μαθητές με Αναπηρία, επισκέφθηκε σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από τον Δήμαρχο Περιστερίου, Ανδρέα Παχατουρίδη, τον Πρόεδρο της «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» (ΚΤ.ΥΠ), Τιμολέοντα Κατσίπο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της «ΚΤ.ΥΠ», Αθανάσιο Γιάνναρη.

Το νέο ΕΕΕΚ θα λειτουργήσει κανονικά από τη φετινή σχολική χρονιά και εγκαθίσταται στο παλαιό 3ο Δημοτικό Σχολείο, καθώς πρόσφατα υπεγράφη το πρωτόκολλο Διοικητικής Παραλαβής για χρήση, μεταξύ της «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.», του Δήμου Περιστερίου και της αναδόχου εταιρείας.

Όπως δήλωσε σχετικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας:

«Μετά την πραγματοποίηση των απαραίτητων παρεμβάσεων, το σχολικό κτίριο του παλαιού 3ου Δημοτικού Σχολείου, το οποίο παρέμενε κλειστό για 12 χρόνια, διαθέτει πλέον σύγχρονες προδιαγραφές και ειδικές αίθουσες εργαστηρίων, ώστε να παρέχει ευκαιρίες στη μόρφωση και στην κοινωνική και επαγγελματική ένταξη των μαθητών του Περιστερίου και της Δυτικής Αθήνας. Βασική προτεραιότητα της πολιτείας είναι η συνεχής προσπάθεια για δράσεις και πολιτικές, που έμπρακτα αμβλύνουν τις ανισότητες, ενισχύουν την συμπερίληψη και βελτιώνουν τη ζωή όλων των συμπολιτών μας».

Το νέο ΕΕΕΚ στεγάζεται σε διώροφο πέτρινο κτίριο που μετατράπηκε σε ένα υπερσύγχρονο ειδικό σχολείο, καθώς ανακατασκευάστηκε για να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες ενός Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Κατάρτισης.

Η συνολική επιφάνεια δόμησης του διδακτηρίου είναι 793,25 τ.μ. Στο προαύλιο του σχολείου υπάρχουν χώροι πρασίνου, παιχνιδιών και γυμναστικής, ενώ στην βορειοανατολική πλευρά του κατασκευάστηκε γήπεδο καλαθοσφαίρισης.

Επιπλέον, κατασκευάστηκαν δύο νέες αίθουσες, ενώ δίνεται η δυνατότητα διαχωρισμού μεγάλων αιθουσών σε μικρότερες για την εξατομικευμένη εργοθεραπεία των παιδιών.

Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αναβάθμιση των υποδομών ώστε να παρέχεται, γενικότερα, ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας των μαθητών τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους του σχολείου.


Σχολιάστε εδώ