Εκεί που τελειώνει η λογική…  αρχίζει ο Τεντόγλου!

Εκεί που τελειώνει η λογική… αρχίζει ο Τεντόγλου!

• Νέα μυθική εμφάνιση από τον μακεδόνα άλτη και πρώτο του χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου

Είναι μεγάλος αθλητής. Πολύ μεγάλος. Και το απέδειξε και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Βουδαπέστης, κρεμώντας το χρυσό μετάλλιο στο στήθος. Με άλμα στα 8.52 μ. στην έκτη του προσπάθεια, όπως ακριβώς στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Χιτσκοκικό φινάλε, που μόνο ένας άρχοντας του διαμετρήματός του μπορεί να γράψει, να σκηνοθετήσει και να πρωταγωνιστήσει!

Πλέον δεν του λείπει κανένα χρυσό. Για να φτάσει σ’ αυτό το ιστορικό κατόρθωμα, μετά το Τόκιο ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου που έγινε στο Βελιγράδι όσο και στο Ευρωπαϊκό Ανοικτού Στίβου του Μονάχου το 2022. Φέτος διατήρησε τα σκήπτρα του στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου της Κωνσταντινούπολης, για να έρθει το βράδυ της προηγούμενης Πέμπτης και να χαρίσει στην πατρίδα μας ακόμη μια σπάνια στιγμή αυθεντικού ταλέντου και δόξας.

Οι τίτλοι που έχει στην κατοχή του: Παγκόσμιος πρωταθλητής ανοικτού στίβου και πρωταθλητής Ευρώπης κλειστού στίβου το 2023, πρωταθλητής Ευρώπης ανοικτού στίβου και παγκόσμιος πρωταθλητής κλειστού στίβου το 2022, Χρυσός Ολυμπιονίκης στο Τόκιο το 2021. Συνοπτικά τα μετάλλιά του σε επίπεδο ανδρών: Ολυμπιακοί Αγώνες 1 (χρυσό), Παγκόσμιο Ανοικτού Στίβου 2 (1 χρυσό, 1 αργυρό), Παγκόσμιο Κλειστού Στίβου 1 (χρυσό), Ευρωπαϊκό Ανοικτού Στίβου 2 (χρυσά), Ευρωπαϊκού Κλειστού Στίβου 3 (χρυσά), Diamond League 1 (χρυσό).

Μπράβο, Αντιγόνη!

Έναν χρόνο μετά τον διπλό θρίαμβο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Μονάχου και λίγες ημέρες μετά την κούρσα της στα 20 χλμ. βάδην, η 39χρονη Αντιγόνη Ντρισμπιώτη επέστρεψε στην πλατεία Ηρώων πανηγυρίζοντας μια ακόμη διάκριση. Η σπουδαία αθλήτρια κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα 35 χλμ. βάδην (2:43.22). Αυτό ήταν το πρώτο της μετάλλιο σε παγκόσμιο πρωτάθλημα, ενώ κατέκτησε δύο χρυσά μετάλλια (20 χλμ. και 35 χλμ. βάδην) στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Μονάχου το 2022.


ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Σχολιάστε εδώ