Ν. Ανδρουλάκης: Επιτελικό χάος αποδείχθηκε για άλλη μια φορά το επιτελικό κράτος

Ν. Ανδρουλάκης: Επιτελικό χάος αποδείχθηκε για άλλη μια φορά το επιτελικό κράτος

«Για μία ακόμα μέρα αναδεικνύεται η αποτυχία της πολιτείας να εξασφαλίσει την εύρυθμη διενέργεια των εξετάσεων. Το επιτελικό κράτος αποδείχθηκε για άλλη μια φορά επιτελικό χάος», σχολίασε ο Νίκος Ανδρουλάκης για τη νέα κυβερνοεπίθεση στην Τράπεζα Θεμάτων.

Αναλυτικά η δήλωση κ. Ανδρουλάκη:

Για μία ακόμα μέρα αναδεικνύεται η αποτυχία της πολιτείας να εξασφαλίσει την εύρυθμη διενέργεια των εξετάσεων.

Το επιτελικό κράτος αποδείχθηκε για άλλη μια φορά επιτελικό χάος. 

Παίζουν με την αγωνία των μαθητών προσπαθώντας να ρίξουν μάλιστα τις ευθύνες στην υπηρεσιακή κυβέρνηση. 

Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση βέβαια δεν είναι μόνο ευθύνη του υπουργείου Παιδείας, είναι και θέμα κυβερνοασφάλειας των εθνικών μας ψηφιακών υποδομών, ευθύνη που με απόφαση της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας πέρασε σε μετακλητό υπάλληλο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η ανακοίνωση Τομέα Παιδείας ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής

Από Γραφείο Τύπου ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Δημοσιεύτηκε 29/05/2023 Σε Ανακοινώσεις
Προφανώς δεν έχει καμία ευθύνη η υπηρεσιακή κυβέρνηση και ο υπηρεσιακός Υπουργός Παιδείας για την καθυστέρηση των εξετάσεων σε όλα τα λύκεια της χώρας, εξαιτίας της αδυναμίας λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Τράπεζας Θεμάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Έχουμε επισημάνει κατ’ επανάληψη το γεγονός της μη αναβάθμισης στις ψηφιακές πλατφόρμες της εκπαίδευσης και την ουσιαστική εγκατάλειψη του ψηφιακού σχολείου.

Δυστυχώς, η ανεπάρκεια της πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας και της διορισμένης από την κ. Κεραμέως διοίκησης του ΙΕΠ προκάλεσε την πρωτοφανή αναστάτωση μαθητών και εκπαιδευτικών.

Παράλληλα, διαβάλλεται και ο θεσμός της Τράπεζας των Θεμάτων, που είναι ένα εκσυγχρονιστικό βήμα στη λειτουργία των σχολείων μας. Είναι αναγκαία η άμεση αναβάθμιση της ψηφιακής λειτουργίας σε όλο το φάσμα των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, καθώς επίσης και η απόδοση ευθυνών για τη δοκιμασία των μαθητών.


Σχολιάστε εδώ