Αποσυμφορήθηκε το Κτηματολογικό Γραφείο της Αθήνας

Άμεσα μέτρα έλαβε η διοίκηση του Κτηματολογίου, σε συνεννόηση με το αρμόδιο υπουργείο, με στόχο την αποσυμφόρηση της λειτουργίας των μεταβατικών κτηματολογικών γραφείων και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολίτων (ιδίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).

Από την περασμένη Τρίτη 28 Μαρτίου 2023 χορηγούνται ηλεκτρονικά τα αποσπάσματα κτηματολογικών διαγραμμάτων από τα έμμισθα υποθηκοφυλακεία που λειτουργούν μεταβατικά ως κτηματολογικά γραφεία και συγκεκριμένα τα γραφεία Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Κατερίνης, Ηρακλείου, Κηφισιάς, Μεγάρων, Ελευσίνας, Ζωγράφου, Αχαρνών και Μυκόνου.

Παράλληλα, την περασμένη εβδομάδα εγκαταστάθηκε σύστημα προτεραιότητας, με δυνατότητα online κράτησης αριθμού από ηλεκτρονικό υπολογιστή και κινητό τηλέφωνο, στο Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών, ενώ το προσεχές διάστημα θα εγκατασταθεί και στο Κτηματολογικό Γραφείο Θεσσαλονίκης.

Ήδη τις πρώτες κιόλας ημέρες της ηλεκτρονικής υπηρεσίας έγιναν 800 αιτήσεις, έναντι 100 αιτήσεων οι οποίες έγιναν διά ζώσης.

Επόμενο βήμα, όπως αναφέραμε την προηγούμενη εβδομάδα, εντός 100 ημέρων το Κτηματολογικό Γραφείο της Αθήνας να φύγει από την αρμοδιότητα του υπουργείου Δικαιοσύνης και να περιέλθει στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και στο Κτηματολόγιο και πλέον να βγαίνουν τα πιστοποιητικά σε 48 ώρες, ψηφιακά και με ηλεκτρονική πληρωμή, όπως ήδη γίνεται σε άλλες 50 περιοχές της χώρας μας.

Το πρόβλημα βέβαια της υποστελέχωσής του παραμένει, καθώς οι διαδικασίες του ΑΣΕΠ είναι χρονοβόρες και αναζητού­νται λύσεις.


ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Σχολιάστε εδώ