Κυριάκος Βελόπουλος στο “Π”: Τέμπη: Μαζί τα έκαναν, μαζί τα έφαγαν
Του
ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Προέδρου της Ελληνικής Λύσης
Η εθνική τραγωδία των Τεμπών, που συγκλόνισε ολόκληρο τον Ελληνισμό, δεν ήταν «δυστύχημα» αλλά ένα έγκλημα εκ προμελέτης, για το οποίο το σύνολο των φυσικών και ηθικών αυτουργών θα πρέπει να πληρώσει βαρύτατο τίμημα.
Χειροπέδες και δήμευση περιουσιών για όσους ενεπλάκησαν με τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους σε αυτό το μέγιστο εθνικό έγκλημα. Το ίδιο ισχύει, φυσικά, και για όσους επιχειρήσουν να παρεμποδίσουν, να συγκαλύψουν, να συσκοτίσουν την ανεξάρτητη έρευνα της δικαιοσύνης, όσο ψηλά κι αν βρίσκονται.
Αυτό, όμως, δεν αρκεί. Πρέπει, επιτέλους, να λογοδοτήσουν όλοι όσοι διαχρονικά απαξίωσαν τον ελληνικό σιδηρόδρομο, διότι εδώ δεν πρόκειται για κάποιο λάθος αλλά για συνειδητή επιλογή, που ισοδυναμεί με οργανωμένη δολιοφθορά κατά των εθνικών συμφερόντων. Αυτοί που έχουν συμφέρον, άλλωστε, για να μην υπάρχει οργανωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα, στα πρότυπα του εξωτερικού, δεν είναι μόνον οι εντόπιοι «ολιγάρχες», τα καρτέλ των εθνικών εργολάβων, των διοδίων και των εφοπλιστών, αλλά και πανίσχυρα συμφέροντα του εξωτερικού. Εάν η Ελλάδα αποκτήσει οργανωμένο σιδηρόδρομο και μπορεί να στέλνει εμπορευματοκιβώτια απευθείας στην καρδιά της Ευρώπης, λιμάνια όπως της Γερμανίας και της Ολλανδίας θα χάσουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ. Το ίδιο, φυσικά, και πανίσχυρες ναυτιλιακές εταιρείες, καθώς ο διάπλους από το Σουέζ μέσω Γιβραλτάρ για τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης διαρκεί 20 ημέρες, αποφέροντας ιλιγγιώδη κέρδη στους πλοιοκτήτες.
Η Ελληνική Λύση, λοιπόν, είναι η μοναδική πολιτική δύναμη που μπορεί να συγκρουστεί τόσο με τον «εσωτερικό δολιοφθορέα» όσο και με τα πανίσχυρα υπερεθνικά συμφέροντα που θέλουν την πατρίδα μας μικρή, γεωπολιτικά απομονωμένη και οικονομικά υποδουλωμένη, για να μη σηκώσει το κολοσσιαίο ανάστημά της.
Η Ελληνική Λύση, όμως, είναι και η μόνη πολιτική δύναμη χωρίς εξαρτήσεις, οι οποίες διέπουν δυστυχώς και τα τρία κόμματα εξουσίας, τα οποία ευθύνονται εξολοκλήρου για τη διαχρονική «ρεμούλα» στον ΟΣΕ, η οποία ξεπερνά τα 27 δισεκατομμύρια ευρώ.
Για να ολοκληρωθεί, λοιπόν, η απόδοση δικαιοσύνης για το έγκλημα των Τεμπών και να επανέλθει η εμπιστοσύνη των πολιτών στο πολιτικό σύστημα, οφείλουμε να μιλήσουμε με στοιχεία, όπως ακριβώς πράττουμε εδώ και τέσσερα χρόνια στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Ιδού, λοιπόν, οι αυτουργοί του διαχρονικού εγκλήματος εις βάρος των ελληνικών σιδηροδρόμων:
ΠΑΣΟΚ 2000: Αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο ΟΣΕ – Siemens, αλλά τέθηκε στο αρχείο! Ζημία 100 εκατ. ευρώ.
ΠΑΣΟΚ 2003: Σκανδαλώδεις συμβάσεις με «εθνικούς εργολάβους», ζημία δισ. για τον ΟΣΕ. Χρέος ΟΣΕ 3,5 δισ.
ΝΔ 2009: Χρέος ΟΣΕ 10 δισ.!
ΠΑΣΟΚ 2010: Ο «νόμος Ρέππα» κατακερμάτισε τον ΟΣΕ, ενώ δεν έπεσε ούτε 1 ευρώ για τη συντήρηση του δικτύου.
ΝΔ – ΠΑΣΟΚ 2014: Κουκουλώθηκε μέσω διαιτησίας το σκάνδαλο των 37 εκατ. ευρώ σε βάρος του ΟΣΕ.
ΣΥΡΙΖΑ 2017: Χάρισε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 45 εκατ., επιδοτώντας τους Ιταλούς με 50 εκατ. ετησίως!
ΣΥΡΙΖΑ 2018: Η ΓΑΙΑΟΣΕ πέρασε στο Υπερταμείο.
ΝΔ 2022: Υπογραφή της σύμβασης-σκάνδαλο, που ακυρώνει τις υποχρεώσεις των Ιταλών για επενδύσεις 600 εκατ. ευρώ και δεσμεύει τις επόμενες κυβερνήσεις για 15 χρόνια!
ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ: Από 13.000 εργαζομένους, ο ΟΣΕ έχει σήμερα μόλις 770, ενώ άφηναν συμμορίες να κλέβουν πολύτιμα υλικά από τους σιδηροδρόμους.
Αυτά τα εγκλήματα του παρελθόντος θα πρέπει να τιμωρηθούν, όπως ακριβώς θα πρέπει να τιμωρηθούν και οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί του εγκλήματος των Τεμπών.