Παρουσίαση Βιβλίου: “H2H Μάρκετινγκ, Η γένεση του διαπροσωπικού μάρκετινγκ”, των Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler και Uwe Sponholz

Παρουσίαση Βιβλίου: “H2H Μάρκετινγκ, Η γένεση του διαπροσωπικού μάρκετινγκ”, των Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler και Uwe Sponholz

Ο Waldemar Pfoertsch παρουσιάζει το βιβλίο που έχουν συν-γράψει με τον Philip Kotler στην Αθήνα!

Waldemar Pfoertsch, επίτιµος καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων και συν-συγγραφέας με τον Philip Kotler του βιβλίου H2H Μάρκετινγκ, Η γένεση του διαπροσωπικού μάρκετινγκ θα επισκεφθεί την Αθήνα, για να παρουσιάσει το βιβλίο του και να αναλύσει τις σύγχρονες πρακτικές εφαρμογής του στον χώρο των επιχειρήσεων.Την Τρίτη 7 Μαρτίου στις 18.30 ο συγγραφέας θα βρεθεί στον χώρο του INNOVATHENS στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Με τον συγγραφέα θα συνομιλήσουν οι:

♦ Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Phd – Σύμβουλος Μάρκετινγκ, μεταφραστής του βιβλίου.
Ο Ιωάννης Μαρκέτος, MBA – CEO MRK Athens και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές.> Θα υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στα ελληνικά και μετά το πέρας της παρουσίασης ο συγγραφέας θα υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου του.



Το βιβλίο

Το H2H µάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόµο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler µαζί µε τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσει ένα επαναστατικό µοντέλο για τον σχεδιασµό και την εφαρµογή στρατηγικών µάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν µάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να µεταβούν από ένα παραδοσιακό µοντέλο µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Οι συγγραφείς επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του µάρκετινγκ ενσωµατώνοντας έννοιες όπως η Σχεδιαστική Σκέψη, (Design Thinking), η Κυρίαρχη Λογική Υπηρεσιών (Service-Dominant Logic) και ο Ψηφιακός Μετασχηµατισµός (Digital Transformation). Σύµφωνα µε τον Η2Η τρόπο σκέψης, η εµπιστοσύνη λαµβάνει κεντρικό ρόλο στη διαχείριση ενός brand και το λειτουργικό Μείγµα Μάρκετινγκ εξελίσσεται. Ως αποτέλεσµα, το µάρκετινγκ βρίσκει νέο νόηµα και εδραιώνει τη σηµασία του µέσα σε αυτή την ταραχώδη εποχή.

Το H2H Μάρκετινγκ παρουσιάζει ένα ευφυές και συστηµατικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να προσαρµόσετε τον τρόπο σκέψης σας µε σκοπό τη δηµιουργία αξίας για την οµάδα σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε πρόθυµοι να αµφισβητήσετε εδραιωµένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές και να ενστερνιστείτε την ίδια σας την ανθρώπινη υπόσταση.


Έγραψαν για το βιβλίο

«Μπορεί συχνά να ξεχνιέται ότι ο άνθρωπος είναι αυτός που βρίσκεται πάντα στο κέντρο όλων των πεδίων του µάρκετινγκ. Το H2H Μάρκετινγκ βρίσκεται προς αυτή την κατεύθυνση προσφέροντας µε δηµιουργικό τρόπο έναν επαναπροσδιορισµό του µάρκετινγκ που όφειλε να είχε γίνει εδώ και καιρό. Προκλητικό, γεµάτο έµπνευση, εστιάζει στον τρόπο που οι διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις θα αλλάξουν τον τρόπο προσέγγισης των επαγγελµατιών του µάρκετινγκ».Kevin Lane Keller, E.B. Osborn, καθηγητής μάρκετινγκ στο Tuck School of Business, Dartmouth College

«Το βιβλίο προσφέρει ένα αποτελεσµατικό και περιεκτικό µήνυµα για το πώς το µάρκετινγκ µπορεί να υπηρετήσει την κοινωνία και όχι µόνο τον καταναλωτή. Η ανθρωποκεντρική προοπτική του H2H Μάρκετινγκ αναπτύσσει και δίνει κίνητρο στις εταιρείες να προσεγγίσουν τον καταναλωτή περισσότερο ολιστικά, ως έναν άνθρωπο που είναι επίσης υπάλληλος, προµηθευτής, επενδυτής και πολίτης».– Jagdish N. Sheth, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Goizueta Business School, Emory University

Λίγα λόγια για τους συγγραφείς

Ο Philip Kotler είναι Διακεκριμένος Καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ στη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων Kellogg School of Management του πανεπιστημίου Northwestern University. Έχει γράψει περισσότερα από 50 βιβλία, συμπεριλαμβανομένου του παγκοσμίως γνωστού Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, που σήμερα κυκλοφορεί στην δέκατη πέμπτη έκδοσή του.

Ο Waldemar A. Pfoertsch είναι επίτιµος καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων στο Φορτσχάιµ της Γερµανίας και δίνει διαλέξεις για το B2B µάρκετινγκ και τη διαχείριση βιοµηχανικών εµπορικών σηµάτων. Είναι λέκτορας στο Mannheim Business School, στο Tongji SEM στη Σαγκάη και στο TUM (Τεχνικό Πανεπιστήµιο Μονάχου), στη Χαϊλµπρόν (Χεβρώνα) της Γερµανίας. Διδάσκει επίσης στο Ινδικό Ινστιτούτο Διοίκησης της Καλκούτας (IIMC), στο ITM στη Σουηδία και στο Graduate Business School of ESAN στη Λίµα του Περού.

Ο Uwe Sponholz είναι καθηγητής εφαρµοσµένης µηχανικής υπηρεσιών, διαχείρισης καινοτοµίας και design thinking, B2B µάρκετινγκ και πωλήσεων, καθώς και στρατηγικής µάνατζµεντ στο FHWS – Πανεπιστήµιο Εφαρµοσµένων Επιστηµών στο Βίρτσµπουργκ-Σβάινφουρτ. Διδάσκει επίσης στο Πανεπιστήµιο Christ της Μπανγκαλόρ, στην Ινδία, και σε άλλα πανεπιστήµια του εξωτερικού.


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ

Κατηγορία: Μάρκετινγκ- Πωλήσεις
ISBN: 978-960-645-350-2


Σχολιάστε εδώ