Hellenic Seaplanes: H Εύβοια συνεχίζει δυναμικά στο δίκτυο υδατοδρομίων της Ελλάδας!

Hellenic Seaplanes: H Εύβοια συνεχίζει δυναμικά στο δίκτυο υδατοδρομίων της Ελλάδας!

Μετά και την χορήγηση άδειας στην Κύμη, εγκρίνονται περιβαλλοντικά τα υδατοδρόμια σε Κάρυστο, Αλιβέρι και Αιδηψό και ανάβει το πράσινο φως για την οριστική τους αδειοδότησή! Τη σκυτάλη παίρνουν προσεχώς οι Σκύρος, Αλόννησος , Σκόπελος, Χίος και Οινούσσες!

Γερές βάσεις ώστε να δημιουργήσει σύντομα το δικό της ολοκληρωμένο δίκτυο υδατοδρομίων έχει βάλει η Εύβοια και αυτό αποδεικνύεται από τις ραγδαίες εξελίξεις γύρω από την υλοποίηση των υποδομών της.

Ειδικότερα, ανακοινώθηκε επίσημα η Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) για τρία ακόμα υδατοδρόμια της Εύβοιας και συγκεκριμένα για τα λιμάνια της Κάρυστου, της Αιδηψού και του Αλιβερίου. Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι οι τεχνικοί φάκελοι των υδατοδρομίων οδηγούνται προς την ολοκλήρωση και την τελική χορήγηση της άδειας ίδρυσης των έργων, τα οποία έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου η Hellenic Seaplanes, όπως αναφέρει στην ανμακοινωσή της.

Βάσει της περιβαλλοντικής έγκρισης που απέκτησαν οι 3 προορισμοί του νησιού, επικυρώνεται ότι τόσο οι χερσαίες εγκαταστάσεις όσο και οι πλωτές εγκαταστάσεις για τον ελλιμενισμό των υδροπλάνων δεν θα φέρουν επιπτώσεις τόσο στην υδάτινη επιφάνεια των λιμανιών, όσο και στον περιβάλλοντα χώρο των υδατοδρομίων τους.

Τα ευχάριστα νέα που έφεραν οι ανακοινώσεις των ΑΕΠΟ έρχονται να προστεθούν στην αδειοδότηση που έλαβε αρχές του μήνα το υδατοδρόμιο Κύμης με αποτέλεσμα όλα να συνηγορούν ότι ο Ιανουάριος ήταν για την Εύβοια «μήνας-κλειδί».

Αναμφίβολα, η υλοποίηση του project της δημιουργίας των πέντε υδατοδρομίων στο νησί, είναι αποτέλεσμα της καλής επικοινωνίας και συνεχούς συνεργασίας μεταξύ της Hellenic Seaplanes και τον Οργανισμό Λιμένων Νομού Ευβοίας (ΟΛΝΕ), κάτι που αποδεικνύεται και από τη σημερινή συνάντηση του Προέδρου του ΟΛΝΕ, κ. Σπύρου Γεροντίτη με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλα Χαραλάμπους καθώς και τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνη Σπανό.

Κατά τη συνάντηση, συζητήθηκαν περαιτέρω τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν την ολοκλήρωση της αδειοδότησης των υδατοδρομίων σε Κάρυστο, Αιδηψό και Αλιβέρι καθώς και τα επόμενα βήματα που πρέπει να γίνουν μέχρι και την εκκίνηση των κατασκευαστικών έργων που αφορούν τις χερσαίες και υδάτινες εγκαταστάσεις τους.

Ο εκ των πρωταγωνιστών του οράματος για κατασκευή υδατοδρόμιων στην Εύβοια, κ. Σπύρος Γεροντίτης τοποθετήθηκε γύρω από τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις που έλαβαν τα 3 λιμάνια στο νησί: «Κάρυστος, Αιδηψός και Αλιβέρι ακολουθούν τον δρόμο της Κύμης και απέχουν ελάχιστα από την απόκτηση της άδειας ίδρυσης υδατοδρομίων που αποτελούν το μέσο που θα φέρει τις πτήσεις με υδροπλάνα στο νησί μας. Φιλοδοξία μας είναι η Εύβοια να αποτελέσει από τους πρώτους προορισμούς που θα δουν υδροπλάνα να πετάνε ξανά στην Ελλάδα και θεωρούμε ότι κινούμαστε στην σωστή κατεύθυνση, ώστε ντόπιοι και τουρίστες να μετακινούνται από και προς τα λιμάνια μας άνετα, γρήγορα και με την ασφάλεια που προσφέρουν τα υδροπλάνα».

Ο κ. Νικόλας Χαραλάμπους, CEO της Hellenic Seaplanes ανέφερε σχετικώς: «Η αδειοδότηση και τελικώς η λειτουργία των υδατοδρομίων στην Εύβοια έχει στρατηγική σημασία για το πλάνο της Hellenic Seaplanes και το δίκτυο υδατοδρομίων της. Είναι ξεκάθαρο ότι οι εγκαταστάσεις θα δώσουν νέα εμπορική πνοή και πλεονέκτημα στα λιμάνια του νησιού και σε συνδυασμό με την θετική εξέλιξη των έργων στα γειτονικά υδατοδρόμια που έρχονται εκ νέου στο προσκήνιο και φέρνουν μαζί τους εξελίξεις, πλέον θα μιλάμε για ένα δίκτυο πτήσεων με υδροπλάνα που θα εξυπηρετεί καθημερινώς εκατοντάδες επιβάτες. Η συνεργασία με το ΟΛΝΕ και τον κ. Γεροντίτη είναι παραδειγματική και τα αποτελέσματα της φαίνονται στην πράξη».

Στις θετικές αλλαγές που φέρνει η έλευση των υδατοδρομίων στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας εστίασε ο Περιφερειάρχης, κ. Φάνης Σπανός: «Η Στερεά Ελλάδα κατέχει εξέχουσα θέση στο πλάνο δημιουργίας υδατοδρομίων, καθώς τα λιμάνια της επιτρέπουν την εύκολη διασύνδεση πολλών περιοχών μεταξύ τους πετώντας με υδροπλάνα. Όπως είχα πει και στην περίπτωση της Κύμης που αδειοδότησε το υδατοδρόμιό της, βήμα-βήμα περιφέρεια και λιμενικές αρχές προχωράμε μαζί υλοποιώντας το σχέδιο που θα συμβάλλει δραστικά στην ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής μας».

Χέρι-χέρι προχωρούν Σκύρος, Σκόπελος και Αλόννησος για την κατασκευή των υδατοδρομίων τους!

Το υδατοδρόμιο στη Σκύρο είναι έτοιμο να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα, καθώς για την υποδομή έχει εγκριθεί η επικαιροποιημένη απόφαση μετά έργου του Λιμενικού Ταμείου Σκύρου από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενώ υπογράφηκε και η βεβαίωση αποδοχής του τεχνικού φακέλου από τον Υφυπουργό Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο.

Σε ανάλογη φάση ωρίμανσης είναι και τα υδατοδρόμια σε Αλόννησο και Σκόπελο! Συγκεκριμένα σε ιδιαίτερα προχωρημένο επίπεδο είναι οι εγκρίσεις που απαιτούνται για το λιμάνι στην Αλόννησο, επιτρέποντας την ίδρυση και λειτουργία του τοπικού υδατοδρομίου, ενώ στον αντίποδα η Σκόπελος απέχει λίγες μόνο εγκρίσεις μακριά, ώστε να λάβει πράσινο φως και να προχωρήσει και εκείνη με τη σειρά της σε αίτημα άδειας ίδρυσης και λειτουργίας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το management των υδατοδρομίων καθώς και η αδειοδοτική διαδικασία σε Σκύρο, Σκόπελο και Αλόννησο έχουν ανατεθεί σε εταιρείες συμφερόντων της Hellenic Seaplanes, η οποία δημιουργώντας τα δίκτυα υδατοδρομίων της σε Εύβοια, Σκύρο και Σποράδες αποσκοπεί σε άμεση διασύνδεση των λιμανιών μεταξύ τους αλλά και με τις γύρω περιοχές, ποντάροντας στην συνεχόμενη τουριστική ανάπτυξη που επιδεικνύουν.

Στο προσκήνιο τα υδατοδρόμια σε Χίο και Οινούσσες!

Θετικές εξελίξεις έρχονται στο προσκήνιο των υδατοδρομίων και από το Βόρειο Αιγαίο και συγκεκριμένα από τη Χίο και τις Οινούσσες. Το Περιφερειακό Συμβούλιο Βορείου Αιγαίου ενέκρινε τους περιβαλλοντικούς όρους που αφορούν τα δύο υδατοδρόμια και όλα δείχνουν ότι θα ακολουθήσουν την πορεία του υδατοδρομίου των Ψαρών, δημιουργώντας ένα δίκτυο υδατοδρομίων που θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες των ντόπιων κατοίκων τους για περισσότερους και γρηγορότερους τρόπους μεταφοράς τους.

Γιατί δεν έχουν ξεκινήσει να πετούν υδροπλάνα στην Ελλάδα;


Σχολιάστε εδώ