Κινητικότητα στα αεροδρόμια

Κινητικότητα στα αεροδρόμια

Σε εξέλιξη βρίσκεται o δεύτερος γύρος αναβαθμίσεων και επέκτασης των ελληνικών αεροδρομίων. Ο λόγος για τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια που δεν έχουν ιδιωτικοποιηθεί, το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι της Κρήτης αλλά και την επόμενη φάση για το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας.

Ξεκινώντας από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, η εκδήλωση ενδιαφέροντος για το οποίο εκπνέει σε δύο εβδομάδες, έπειτα από παράταση που δόθηκε στον σχετικό διαγωνισμό κατόπιν αιτημάτων υποψηφίων επενδυτών, το Υπερταμείο προχωράει με ταχείς ρυθμούς την αξιοποίηση και των υπολοίπων 22 περιφερειακών αεροδρομίων.

Ειδικότερα, τις επόμενες μέρες θα δημοσιεύσει διεθνή πρόσκληση για την επιλογή οικονομικού και τεχνικού συμβούλου που θα το συνδράμει στη διαγωνιστική διαδικασία για τη μακροχρόνια παραχώρησή τους.

Πρόκειται για τα αεροδρόμια Καρπάθου, Χίου, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Λήμνου, Ιωαννίνων, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Ικαρίας, Κυθήρων, Λέρου, Σητείας, Νέας Αγχιάλου, Καλύμνου, Σκύρου, Σύρου, Αστυπάλαιας, Καστελλόριζου, Καστοριάς, Κάσου και Κοζάνης. Αυτό θα βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων και των τοπικών κοινωνιών.


ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Σχολιάστε εδώ