Ευάγγελος Ματσούκης στο “Π”: Η φορτοεκφόρτωση στην Αθήνα και οι περιορισμοί της

Ευάγγελος Ματσούκης στο “Π”: Η φορτοεκφόρτωση στην Αθήνα και οι περιορισμοί της

–Μια καλή προσπάθεια που δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί

Του
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΜΑΤΣΟΥΚΗ
Καθηγητή Πανεπιστημίου, Δρος Συγκοινωνιολόγου


Την απαγόρευση της φορτοεκφόρτωσης στην πόλη της Αθήνας κατά τη διάρκεια της ημέρας, και την πραγματοποίησή της από τις 9 το βράδυ έως τις 9 το πρωί, ζητάει ο Δήμος Αθηναίων με πρόσφατη απόφαση του δημοτικού του συμβουλίου. Το αίτημά του αυτό το απηύθυνε προς τα υπουργεία Μεταφορών και Περιβάλλοντος αλλά και προς την καθ’ ύλην αρμόδια Περιφέρεια Αττικής.

Εκτός από το γνωστό σε μας και ατέλειωτο μπλέξιμο με τις αρμοδιότητες, αξίζει να τεθούν και να απαντηθούν οι παρακάτω ερωτήσεις:

1.Το μέτρο θα πρέπει να ισχύσει σε ευρύτερη περιοχή και όχι μόνο στον Δήμο Αθηναίων, γιατί οι μετακινήσεις του είδους αυτού είναι διαδημοτικές; Η απάντηση είναι ναι, γιατί πράγματι τα φορτηγά από κάπου έρχονται και κάπου πάνε, δεν κινούνται μόνο μέσα στον χώρο του δήμου.

2.Ποια θα είναι η περιοχή αυτή; Εμείς θα προτείναμε τον μεγάλο δακτύλιο.

3.Πώς και από ποιους θα αστυνομεύεται; Η απάντηση είναι προφανής, από την Αστυνομία. Και όχι από τους λιγοστούς δημοτικούς υπάλληλους.

4.Ποιες θα είναι οι ποινές; Σύμφωνα με τον ΚΟΚ.

5.Ποιοι θα εξαιρούνται;

6.Μήπως τελικά θα εξαιρούνται ολοένα και περισσότεροι και στο τέλος θα γίνουν όλα μια μεγάλη εξαίρεση;

7.Χρειάζεται διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους, εμπορικούς συλλόγους κ.λπ., για να απαντηθούν τα ερωτήματα 5 και 6. Φυσικά, θα πρέπει να προκύπτει ένα αποτέλεσμα το οποίο θα εξασφαλίζει στο 100% την τόσο απαραίτητη τροφοδοσία των καταστημάτων κ.λπ., ειδικά τώρα, εν όψει γιορτών.

Ορισμένα πρόσθετα στοιχεία:

A. Σήμερα ισχύει απαγόρευση, για ορισμένες ώρες, για φορτηγά άνω του ενάμιση τόνου, η οποία ουδόλως γίνεται σεβαστή.

Β. O Δήμος Αθηναίων θα πρέπει να περιορίσει, πρώτος και καλύτερος, τα δικά του οχήματα, απορριμματοφόρα κ.λπ., στο διάστημα 21:00 – 9:00, πράγμα το οποίο σήμερα δεν ισχύει καθόλου.

Συμπέρασμα: Δύσκολα τα πράγματα. Όμως πρόκειται για μια αξιόλογη προσπάθεια περιορισμού του κυκλοφοριακού χάους στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου, η οποία πρέπει να υποστηριχθεί, λαμβάνοντας υπόψη και το τουριστικό κύμα που βαίνει συνεχώς αυξανόμενο στο Κλεινόν Άστυ.

Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Φωτό: anexarttitosblog.gr


Σχολιάστε εδώ