Γίνεται συζήτηση για την αύξηση του ορίου εισόδου κόμματος στη Βουλή

Γίνεται συζήτηση για την αύξηση του ορίου εισόδου κόμματος στη Βουλή

“Δήγμα γραφής”
Του Μάκη Κουρή


Όλο και περισσότερο συζητείται το ενδεχόμενο να αυξηθεί το όριο του 3% για την είσοδο ενός κόμματος στη Βουλή, ενώ υπάρχουν και εισηγήσεις για διατήρηση του ορίου. Στις προτάσεις περιλαμβάνονται και λύσεις νομικής φύσεως, που έχουν διατυπωθεί από συνταγματολόγους. Προς το παρόν, όλες οι προτάσεις είναι υπό εξέταση…

♦ Χέρια θέλει ο πρωτογενής τομέας! Υπολογίζεται ότι τα επόμενα χρόνια οι τομείς της γεωργίας και της ιχθυοκαλλιέργειας θα χρειασθούν 200.000 επιπλέον εργαζομένους για να καλυφθούν οι ανά γκες τους, με το ποσοστό της ανεργίας να είναι σήμερα στο 12%. Ήδη η Μανωλάδα αναζητεί εργατικά χέρια στο Μπανγκλαντές.

Να και ένας Κεφαλονίτης από την Κεφαλονιά! Τα διαπιστευτήριά του έδωσε στον πρόεδρο του Προεδρικού Συμβουλίου της Λιβύης Μοχάμεντ αλ Μένφι ο νέος πρέσβης της Ελλάδας στην Τρίπολη Νίκος Κοτροκόης, ο οποίος αναλαμβάνει σε μια κρίσιμη περίοδο, με την Αθήνα σε συνεχή συναγερμό με όσα γίνονται στη Λιβύη. Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά.

♦ Τα νοσοκομεία γίνονται όλο και πιο «φτωχά». Οι προϋπολογισμοί ήταν και είναι αναιμικοί, οι επενδύσεις στις κάκιστες υποδομές τους είναι πρακτικά ανύπαρκτες και οι πολυθρύλητοι διορισμοί προσωπικού σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνούν τους ρυθμούς συνταξιοδότησης. Κανένα σχέδιο δεν υπάρχει. Η αδράνεια οδηγεί στην πλήρη κατάρρευση του ΕΣΥ.

Τα εμβόλιακαι το καθαρό νε ρόείναι οι δύο παράγοντες που έχουν συντελέσει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στην υγεία του παγκόσμιου πληθυσμού.

♦ Όλα τα είχαμε, οι «κάμερες στολής» για τους αστυνομικούς μάς έλειπαν! Οι πρώτες 20 κάμερες δόθηκαν στα τέλη Μαρτίου για πιλοτική χρήση σε αστυνομικούς των ΟΠΚΕ και της «Δράσης». Και ακολουθεί στο τέλος Οκτωβρίου ο διαγωνισμός για την προμήθεια 2.400 καμερών, αρκετές από τις οποίες θα δοθούν στις υπηρεσίες της Άμεσης Δράσης.

Μπλόκαραν τα πλοίαστη θάλασσα του Μαρμαρά. Στην ουρά περιμένουν 120 πλοία, τα οποία μεταφέρουν ουκρανικά σιτηρά. Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, τα πλοία που χρησιμοποιούν αυτόν τον διάδρομο είναι σε μεγάλο βαθμό ελληνικά, καθώς η Ελλάδα διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους παγκοσμίως.


ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Σχολιάστε εδώ