Σε απόγνωση, οι καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις!

Σε απόγνωση, οι καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις!

Η ελληνική οικονομία δεν είναι στα καλύτερά της, όπως δεν πάνε καλά και οι οικονομίες των άλλων χωρών που είναι στο ίδιο κλαμπ…

Με βάση έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, η συνεχιζόμενη διεθνής κρίση και ο πόλεμος στην Ουκρανία έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Συγκεκριμένα:

• Οι 8 στους 10 καταναλωτές κυνηγούν τις προσφορές και τις εκπτώσεις.
• Το 75% αναβάλλει προσωπικές αγορές ή αγοράζει οικονομικότερες εναλλακτικές προϊόντων.
• Οι 6 στους 10 έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων.
• Η χρηματική δαπάνη αποτελεί πλέον το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων (1 στους 2 καταναλωτές).
• Η πλειοψηφία του κοινού εμπιστεύεται τα σούπερ μάρκετ ότι δεν θα υπάρξουν ελλείψεις προϊόντων.
• Το 61% δεν έχει αποταμιεύσει χρήματα τον τελευταίο χρόνο.
• Και το 59% δεν έχει αποθηκεύσει – στοκάρει τρόφιμα ή άλλα είδη για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ