Coca Cola: Αύξηση εσόδων 25,9% το α’ τρίμηνο παρά τον πόλεμο

Coca Cola: Αύξηση εσόδων 25,9% το α’ τρίμηνο παρά τον πόλεμο

Yψηλότερα του αναμενόμενου έσοδα για το α΄ τρίμηνο του έτους ανακοίνωσε η Coca-Cola ανακοίνωσε. Η εταιρεία επέδειξε ισχυρή απόδοση κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, παρά το ασταθές περιβάλλον που έχει δημιουργήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία.

Ισχυρές επιδόσεις παρά το ταραχώδες περιβάλλον αναφέρει η εταιρεία στην ανακοινωσή της. Συγκεκριμένα η Coca-Cola HBC AG, Όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, ανακοινώνει σήμερα την περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών του πρώτου τριμήνου 2022.

Βασικά μεγέθη πρώτου τριμήνου

  • Η εστιασμένη εκτέλεση της στρατηγικής μας και η συνεχιζόμενη επαναλειτουργία των αγορών οδήγησε σε ανάπτυξη ευρείας βάσης, με τα έσοδα του πρώτου τριμήνου να καταγράφουν οργανική1 αύξηση  24,2%.
  • Το πρώτο τρίμηνο, η οργανική αύξηση των εσόδων εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας διαμορφώθηκε στο 25,9%.
  • Ο τομέας των αναδυόμενων αγορών παραμένει ισχυρός, παρά την υψηλή συγκριτική βάση.
  • Ο ρυθμός ανάπτυξης του μεριδίου αγοράς μας σε αξία επιταχύνθηκε, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους κατά 240 μονάδες βάσης και τα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά να αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους κατά 190 μονάδες βάσης. Το μερίδιο αγοράς μας σε όγκο πωλήσεων συνέχισε να διευρύνεται.
  • Εξακολουθούμε να παρέχουμε έκτακτη βοήθεια και οικονομική ενίσχυση στους ανθρώπους μας και τις οικογένειές τους που βιώνουν τον αντίκτυπο της σύγκρουσης. Επιπλέον, σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company, το The Coca-Cola Foundation και άλλες εταιρείες εμφιάλωσης, έχουμε δεσμεύσει σχεδόν $15 εκατ. σε πρωτοβουλίες παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή.
  • Η οργανική αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 11,3% συνεχίζει να βασίζεται στις κατηγορίες προτεραιότητας του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης: ανθρακούχα +10,0%, ανθρακούχα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη +45,3%, ανθρακούχα για ενήλικες +22,9% και ποτά ενέργειας +31,7%.
  • Η τιμολογιακή πολιτική και άλλες ενέργειες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων οδήγησαν τα έσοδα ανά κιβώτιο σε αύξηση 11,6% σε οργανική βάση, με βελτιωμένο μείγμα κατηγορίας προϊόντων, συσκευασίας και καναλιών διανομής. Και οι τρεις αγορές μας εφήρμοσαν σχέδια τιμολογιακής πολιτικής προκειμένου να διαχειριστούν τις αυξημένες πληθωριστικές πιέσεις, χωρίς αρνητικό αντίκτυπο στους όγκους πωλήσεων.
  • Το πρώτο τρίμηνο, η Αίγυπτος προσέθεσε σχεδόν 12 ποσοστιαίες μονάδες και 7 ποσοστιαίες μονάδες στο ρυθμό αύξησης του όγκου πωλήσεων και καθαρών εσόδων από πωλήσεις αντίστοιχα. Η ενοποίησή της εξελίσσεται ταχύτερα από το αναμενόμενο.
  • Όπως ανακοινώσαμε στο παρελθόν, συνεργαζόμαστε στενά με την The Coca-Cola Company για την εφαρμογή της απόφασης να αναστείλει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στη Ρωσία. Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι από την 8η Μαρτίου σταματήσαμε τις παραγγελίες συμπυκνωμένης πρώτης ύλης στη Ρωσία και διακόψαμε τις επενδύσεις στην αγορά. Σύμφωνα με την ανακοίνωσή μας της 3ης Μαρτίου, οι εκτιμήσεις μας για τις επιχειρηματικές προοπτικές του τρέχοντος έτους έχουν αποσυρθεί.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

«Είμαστε συγκλονισμένοι από την ανείπωτη τραγωδία και τον συνεχιζόμενο ανθρώπινο πόνο στην Ουκρανία. Συμπαραστεκόμαστε στους / στις συναδέλφους μας, αλλά και σε όλους όσους αντιμετωπίζουν τις συνέπειες της σύγκρουσης. Εξακολουθούμε να θέτουμε σε προτεραιότητα την ασφάλεια των ανθρώπων μας και των οικογενειών τους και να παρέχουμε υλική και οικονομική στήριξη, καθώς και δωρεές σε πρωτοβουλίες ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή.

Παράλληλα, οι άνθρωποι της Coca-Cola HBC συνέχισαν να εφαρμόζουν την στρατηγική ανάπτυξης, πετυχαίνοντας ισχυρή αύξηση εσόδων που είναι καλά ισορροπημένη μεταξύ όγκου πωλήσεων και εσόδων ανά κιβώτιο.

 


Σχολιάστε εδώ