Γεμίζει με… φόρους το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου αντί με βενζίνη και ντίζελ…
Ληστεύουν κυριολεκτικά τους ιδιοκτήτες ΙΧ
Είναι η εύκολη λύση για κάθε κυβέρνηση όταν το Ταμείο είναι μείον. Φόρος στον φόρο… Η σίγουρη μέθοδος για να μαζεύονται λεφτά στον κρατικό κορβανά. Φαίνεται απίστευτο, δυστυχώς όμως είναι η ωμή πραγματικότητα. Φορομπήχτης η μια μετά την άλλη κυβέρνηση.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ) Γιάννης Αληγιζάκης και διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΙΝΟΪΛ τα λέει ωμά:
«Διαχρονικά, όλες οι κυβερνήσεις, προκειμένου να καλυφθούν τα δημοσιονομικά κενά, επιβάλλουν φόρους στα καύσιμα, με αποτέλεσμα σήμερα οι φόροι να αποτελούν το 56,5% της τιμής της βενζίνης και το 45,5% του ντίζελ».
Και συνεχίζει: «Αρκετές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Κύπρος, έχουν μειωμένο ειδικό φόρο κατανάλωσης και ΦΠΑ. Συγκεκριμένα, στις βενζίνες 19% ΦΠΑ και 429 ευρώ ΕΦΚ, όταν στην Ελλάδα έχουμε 24% και 700 ευρώ αντίστοιχα, με αποτέλεσμα οι τιμές στην Κύπρο να είναι σαφώς φθηνότερες μετά φόρων. Οι τιμές προ φόρων στην Κύπρο σήμερα είναι φθηνότερες από την Ελλάδα».
Επτά χώρες της ΕΕ αποφάσισαν οριζόντιες μειώσεις στα καύσιμα, μειώνοντας τον ΕΦΚ κατά 15 με 25 ευρώ το κυβικό. Ποιος ο λόγος που αυτές οι μειώσεις δεν έγιναν και στη χώρα μας; Όταν, μάλιστα, υπάρχουν 5.500 πρατήρια και 15 εταιρείες εμπορίας και άρα λειτουργεί ο ανταγωνισμός…
Οργιάζει το λαθρεμπόριο!
Την ίδια ώρα, το λαθρεμπόριο και στον χώρο των καυσίμων δρα κάτω από τη… μύτη των διωκτικών αρχών, κοστίζοντας στο κράτος απώλεια εσόδων άνω των 250 – 300 εκατ. ευρώ. Συν το ότι ο καταναλωτής υφίσταται μεγάλη ζημία από τη μειωμένη ποσότητα που προμηθεύεται σε σχέση με αυτό που πληρώνει.
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ
Φωτό: updatetimes.gr