Αλλάζει η κρατική διαφήμιση για τα Online Media
Αλλάζει ο τρόπος κατανομής της κρατικής διαφήμισης από τη γενική κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση ετοιμάζει τροπολογία η οποία θα προβλέπει νέους κανόνες ένταξης για τις ιστοσελίδες στο Μητρώο Online Media, το οποίο θέσπισε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Ο σχεδιασμός προβλέπει την ύπαρξη ελάχιστου ορίου εργαζομένων, ελάχιστου μετοχικού κεφαλαίου και ελάχιστου κύκλου εργασιών για την ένταξη στο Μητρώο Online Media, που θα συνιστά την προϋπόθεση για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης. Εξαρχής η ρύθμιση αυτή αφήνει εκτός όλους εκείνους που δεν θα διαθέτουν αυτές τις προϋποθέσεις, φωτογραφίζοντας την εποχή της «λίστας Πέτσα» από την κυβέρνηση της ΝΔ.
Χρηματοδοτήθηκαν άσχετες ιστοσελίδες, οι οποίες δεν είχαν δημοσιεύσει ούτε ένα κείμενο πριν πάρουν τα χρήματα από τη διαφήμιση. Με τα δεδομένα αυτά, από την κρατική διαφήμιση δεν αποκλείονται οι δύο πρώτες ανά περιφέρεια ιστοσελίδες.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν θα υπάρχει και ανώτατο όριο ανά Μέσο ή εταιρεία ομίλου, όσον αφορά το ποσοστό που θα λαμβάνει από την κρατική διαφήμιση.