Οι πολίτες σε ζωντανή σύνδεση με το Κτηματολόγιο από το σπίτι τους

Οι πολίτες σε ζωντανή σύνδεση με το Κτηματολόγιο από το σπίτι τους

Νέα υπηρεσία

Μια νέα ψηφιακή υπηρεσία για τους ιδιοκτήτες θα υλοποιηθεί εντός του Φεβρουαρίου από το Ελληνικό Κτηματολόγιο, σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται για τις υποθέσεις τους στο Κτηματολόγιο μόνο με μία βιντεοκλήση.

Έτσι, σε ορίζοντα ενός μήνα θα είναι διαθέσιμη η δυνατότητα τηλεδιάσκεψης μέσω της πλατφόρμας myKtimaLive.gov.gr για τα ρα­ντεβού στο Κτηματολόγιο, συμβάλλοντας στον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού αλλά και βοηθώντας μελλοντικά τους ιδιοκτήτες να εξοικονομούν χρόνο, χρήμα και ενέργεια.

Ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης θα μπαίνει στο gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγοντας το Κτηματολόγιο θα προσδιορίζει τον λόγο για τον οποίο θέλει να επικοινωνήσει με τον φορέα, θα διαλέγει υποκατάστημα, ημερομηνία και ώρα που θέλει να εξυπηρετηθεί και όταν έρθει εκείνη η ώρα θα συνδέεται επιδεικνύοντας την ταυτότητά του και θα συνομιλεί με τον υπάλληλο του Κτηματολογίου σαν να είναι στο γκισέ, αλλά… χωρίς να είναι.

Η υπηρεσία myKtimaLive.gov.gr αναμένεται να εξυπηρετήσει πολλούς ομογενείς, σε συνδυασμό με το myConsulLive.gov.gr, το οποίο ήδη διατίθεται συνολικά από 73 πρεσβείες και γενικά προξενεία σε 44 χώρες, εξυπηρετώντας τους Έλληνες της Διασποράς και συμβάλλοντας ώστε να αποφεύγουν ακόμα και πολύωρα ταξίδια προς την πλησιέστερη προξενική αρχή.

Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ