Πάρτι θα γίνει με την «Black Friday»
Έτοιμοι για την εκκίνηση είναι από μέρες χιλιάδες καταναλωτές, προκειμένου να προλάβουν να πάρουν αυτό που από καιρό έχουν βάλει στο μάτι, αυτό που έχουν ερωτευθεί. Την Παρασκευή, ο αφέτης θα πατήσει τη σκανδάλη και αμέσως θα ξεκινήσει ο μεγάλος χαμός!
«Θα χάσει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα». Πέρυσι, με βάση σχετική έρευνα, η αγοραστική τάση των καταναλωτών οδήγησε στο να καταγραφεί στην «Black Friday» κατά 43,6% μεγαλύτερος τζίρος σε σχέση με το 2019.
Πώς θα ψωνίσουν οι Έλληνες; Οι απαντήσεις ήταν οι εξής:
√ Το 41% των καταναλωτών θα συνδυάσει online και offline αγορές.
√ Το 37% θα κάνει online αγορές παιχνιδιών.
√ Το 18% δεν πρόκειται να ψωνίσει.
√ Το 54% θα αγοράσει ηλεκτρονικά ταξίδια.
√ Από φυσικά καταστήματα θα γίνουν οι αγορές για υπηρεσίες διασκέδασης 45%, ένδυσης 41%, ομορφιάς 43% και φαγητού και ποτού 69%!