Ντράγκαν Σάκοτα στο “Π”: Μπορούν Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός στην Ευρωλίγκα
Του
ΝΤΡΑΓΚΑΝ ΣΑΚΟΤΑ
Προπονητή μπάσκετ
Η Ευρωλίγκα, με το νέο σύστημα διεξαγωγής της, είναι ένας μαραθώνιος που πρέπει να αντέχεις από την αρχή μέχρι το τέλος του, αλλιώς δεν έχεις τύχη.
Πέρυσι λόγω της πανδημίας και των άδειων γηπέδων οι εκπλήξεις ήταν πολλές και μένει να φανεί αν θα ξαναγίνει το ίδιο, με γεμάτες εξέδρες αυτήν τη φορά. Θεωρώ πως οι περισσότερες ομάδες έχουν ενισχυθεί και περιμένω ένα άκρως ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Διαβάστε ακόμη: «Πράσινο» το πρώτο τρόπαιο της σεζόν – Παναθηναϊκός – Προμηθέας 92-83
Την Πέμπτη ξεκινά ο Παναθηναϊκός με τη Μονακό, μια ομάδα που συνήθως δεν αγωνίζεται στη φυσική της έδρα και που σε τρία φιλικά που την είδα δεν ενθουσιάστηκα. Όμως, άλλο είναι ένας αγώνας προετοιμασίας και άλλο επίσημη αναμέτρηση, που σημαίνει ότι δεν αποκλείεται στο διάστημα που μεσολάβησε να βελτιώθηκαν και να παρουσιάσουν ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο.
Τον Παναθηναϊκό τον παρακολούθησα στο πρόσφατο τουρνουά στο Ολυμπιακό Στάδιο και σίγουρα έδειξε σύνολο με δυνατότητες. Βεβαίως, ειδικά στο ματς με την Παρτιζάν, αν δεν είχε μπει στην εξίσωση ο κόσμος για να δώσει ώθηση στους παίκτες, δύσκολα θα γύριζε το παιχνίδι. Σε κάθε περίπτωση, έχει περισσότερη πείρα από τη Μονακό και, αν και παίζει εκτός έδρας, θα του έδινα μικρό προβάδισμα 55% – 45%.
Την Παρασκευή ο Ολυμπιακός υποδέχεται την Μπασκόνια, μια κλασική ισπανική ομάδα, που για κανέναν λόγο δεν την αφήνεις να τρέξει. Θα πουν πολλοί ότι λείπει ο Σπανούλης και αυτό θα είναι πρόβλημα, όμως και πέρυσι ο Βασίλης δεν είχε μεγάλο χρόνο συμμετοχής. Έχει παίκτες ο Ολυμπιακός, ενισχύθηκε στις μεταγραφές, ενώ επέστρεψε ο Παπανικολάου που είναι εξαιρετικός αθλητής. Αν και εντός έδρας, η ελληνική ομάδα θα πρέπει να προσέξει πολύ, καθώς είναι ένας αντίπαλος που στη μέρα του μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνος. Θα της έδινα 60% – 40%, λόγω έδρας κυρίως, αφού το άδειο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας πέρυσι της στοίχισε, με καθοριστικές ήττες εκεί. Με κόσμο φέτος θα είναι διαφορετικά.
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ
Φωτό: Wikipedia.org