Περιφέρεια Αττικής: Χιλιάδες πολίτες αξιοποιούν το σύστημα προτεραιότητας με δυνατότητα έκδοσης ψηφιακού εισιτηρίου…
…που εφαρμόζει η Περιφέρεια Αττικής στη Δ/νση Μεταφορών Δυτικού Τομέα
Χιλιάδες πολίτες αξιοποιούν το πιλοτικό σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης, που εγκαινιάστηκε τον περασμένο Απρίλιο από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη στη Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών Δυτικού Τομέα. Στο πρώτο διάστημα της λειτουργίας του, έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση χιλιάδων πολιτών, στη μείωση των ουρών αναμονής και του συνωστισμού, αλλά και στην καλύτερη προστασία από την πανδημία.
Μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των πολιτών τα 2 λεπτά
Ειδικότερα σύμφωνα με τα στατιστικά χρήσης του συστήματος από την έναρξη του μέχρι και τις 30/6/2021:
Για τις 13 θυρίδες εξυπηρέτησης πολιτών που λειτουργούν στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών, το χρονικό διάστημα 7/4/2021 έως 30/6/2021, εκδόθηκαν 8.455 εισιτήρια εξυπηρέτησης από τα οποία εξυπηρετήθηκαν επιτυχώς τα 5.482. Από τα εκδοθέντα εισιτήρια, 788 ακυρώθηκαν λόγω μη προσέλευσης του ενδιαφερόμενου, ενώ 2.100 ακυρώθηκαν από τον πολίτη για δικούς του λόγους.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο μέσος χρόνος αναμονής του πολίτη για να εξυπηρετηθεί είναι τα 11,5 λεπτά, ενώ εντυπωσιακή είναι και η μέση διάρκεια χρόνου εξυπηρέτησης του πολίτη η οποία είναι στα 2 λεπτά.
Επισημαίνεται πως για πρώτη φορά από υπηρεσία της Περιφέρειας, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://patt.gov.gr/abc, δόθηκε η δυνατότητα στους πολίτες να εκδίδουν ψηφιακό εισιτήριο απομακρυσμένα με χρήση του κινητού τους τηλεφώνου.
Οι πολίτες δεν απαιτείται πλέον, να προσέλθουν στην Υπηρεσία για την εξασφάλιση σειράς προτεραιότητας, αλλά μπορούν να εκδώσουν το εισιτήριο τους
ψηφιακά, από το κινητό τους τηλέφωνο και να το διατηρήσουν εκεί. Με τις ειδοποιήσεις που αποστέλλει το σύστημα, ενημερώνονται τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά τους (π.χ. 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθούν), ώστε να προσέρχονται για να εξυπηρετηθούν χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές.
Σημειώνεται πως υπάρχει πρόβλεψη και για τους πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και δεν έχουν στην κατοχή τους «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο, καθώς υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης έντυπου εισιτηρίου που απαιτεί επίσκεψη στον φυσικό χώρο της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών.
Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου, έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρίας Κουρή.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης επισημαίνει σχετικά:
« Η Περιφέρεια Αττικής έχει γυρίσει σελίδα, περνάει σε μία νέα εποχή. Επενδύουμε στην καινοτομία και αξιοποιώντας κάθε σύγχρονο εργαλείο της τεχνολογίας που έχουμε στη διάθεση μας, εργαζόμαστε για τη μείωση της ταλαιπωρίας των πολιτών και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Αυτό είναι και η βασική μας προτεραιότητα. Παράλληλα στοχεύουμε στον εκσυγχρονισμό και στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, με στόχο να είναι γίνουν πιο λειτουργικές. Προχωράμε».
Ευελπιστούμε σε περαιτέρω διάδοση της χρήσης του ψηφιακού εισιτηρίου και της διευκόλυνσης που αυτό παρέχει στους πολίτες, τονίζει η Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρία Κουρή. Σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη, σχεδιάζουμε τη σταδιακή επέκταση του Συστήματος Προτεραιότητας στο σύνολο των Διευθύνσεων Μεταφορών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων, καθώς επίσης και σε άλλες Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής που εξυπηρετούν κοινό και στις οποίες δημιουργούνται ουρές αναμονής.