Αποκλειστικό: Εξελίξεις με την Αττική Οδό
-Ανάλεκτα-
Την ώρα που η Hill International, με την ιδιότητα του συμβούλου, ετοιμάζει το πόρισμά της προκειμένου να καθοριστεί αν η Αττική Οδός θα επιστρέψει συντομότερα στον έλεγχο του Δημοσίου και όχι το φθινόπωρο του 2024, όπως αναμένεται, το υπουργείο Υποδομών προωθεί τη διενέργεια διαγωνιστικής διαδικασίας για την πρώτη από τις περίφημες επεκτάσεις της Αττικής οδού, που αφορά την επέκταση της λεωφόρου Κύμης και τη σύνδεσή της με την Αττική Οδό.
Πρόκειται για ένα έργο μήκους 3,8 χλμ., σχετικά δύσκολο, υπό την έννοια ότι προβλέπεται η διάνοιξη δύο σηράγγων σε οικιστικό ιστό, ο προϋπολογισμός του οποίου εκτιμάται στα 300 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του αρμόδιου υπουργείου, ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί εντός του έτους και αναμφίβολα έχει σημασία για τους εργολάβους, καθώς πέραν του κατασκευαστικού αντικειμένου ο ανάδοχος αποκτά προβάδισμα εν όψει του νέου διαγωνισμού για τη λειτουργία και συντήρηση της Αττικής Οδού, καθώς θα έχει εγκατεστημένη εργολαβία στην περιοχή.
Το έργο που θα ενώνει την Αττική Οδό με την εθνική οδό στον κόμβο Καλυφτάκη εκτιμάται ότι θα συμβάλει αποφασιστικά στο να αποφευχθεί εφεξής το μποτιλιάρισμα που παρατηρείται στην εθνική οδό στο ύψος της Μεταμόρφωσης.