Τι σχέση έχει το 1821 με την επιχειρηματικότητα;

Τι σχέση έχει το 1821 με την επιχειρηματικότητα;


Συγγραφέας
Οδυσσέας Κόλλιας


Η επανάσταση του 1821 και το αφήγημά της εμπνέει, ενθαρρύνει και καθοδηγεί.
Αυτό το βιβλίο προβάλλει τις αρετές των αγωνιστών του ’21 σαν δεξιότητες ηγεσίας και αποκωδικοποιεί τις αρχές που χαρακτήρισαν τον αγώνα, που είναι χρήσιμες στη ζωή και το επιχειρείν.
Στην Επανάσταση του 1821 συμμετείχαν ποικίλοι άνθρωποι: αρχηγοί, προύχοντες, αγωνιστές, κλέφτες, αρματολοί, ιερωμένοι και ο λαός. Με τη συνέργειά τους, το όραμά τους και την υπέρβαση ελευθερώθηκαν. Με τον ίδιο τρόπο στη ζωή και τον επαγγελματικό στίβο ο αγώνας φέρνει τη νίκη.

• Ποιες ηγετικές ικανότητες του Καραϊσκάκη βοηθούν στο επιχειρείν;
• Τι διδάσκεται ο επιχειρηματίας από την ευφυΐα του Κολοκοτρώνη;
• Ποια στοιχεία της προσωπικότητας της Μπουμπουλίνας συνέβαλλαν στους αγώνες;
• Με ποιο τρόπο η εξάπλωση της φήμης της Επανάστασης διδάσκει στο επιχειρείν;
• Γιατί συμβάλλει στους αγώνες η εκ των έξω υποστήριξη;
• Πώς οι ατυχείς μάχες μπορούν να οδηγούν σε θετικό αποτέλεσμα;

Σε αυτά και άλλα ερωτήματα απαντά αυτό το βιβλίο, που παραλληλίζει την Επανάσταση του 1821 με τη ζωή και το σύγχρονο επιχειρείν.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα 

Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης.
Ασχολείται με την εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, διδάσκοντας σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα από το 1991. Έχει διατελέσει στέλεχος στο τμήμα Marketing του ΟΤΕ και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Είναι πιστο- ποιημένος εκπαιδευτής Ενηλίκων στη διά βίου μάθηση με ειδικότητα στην «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και τις «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα συνεργαζόμενος με τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και φορείς της διά βίου εκπαίδευσης. Έχει διδάξει σε πολλές επιχειρήσεις και συνεργάζεται με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το ΚΟΕ του Οικονομικού Πανεπιστημίου, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, την ΕΣΕΕ, την ΕΕΔΕ, την ΓΣΕΕ, το ΕΚΔΔΑ, τον ΕΟΜΜΕΧ. Έχει συγγράψει εκπαιδευτική ύλη και διδάσκει, μεταξύ άλλων, στο e-learning πρόγραμμα του ΕΚΠΑ «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών», καθώς και σε προγράμματα των ΕΛΤΑ και της ΕΣΕΕ. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην ΓΣΕΒΕΕ και εθελοντής Μέντορας στο COSME.
Είναι συγγραφέας βιβλίων επιχειρηματικού περιεχομένου και αρθρογράφος με επικέντρωση στην Μικρομεσαία επιχείρηση. Πιστεύει ότι η επιχειρηματικότητα πρέπει να στηρίζεται σε αρχές και κανόνες που η τήρησή τους θα φέρει τη νίκη.


ΕΚΔΟΣΕΙΣ  iWrite 

Κατηγορία: Ιστορικές Μελέτες, Μάρκετινγκ – Επιχειρήσεις, Μελέτες
ISBN 978-960-627-252-3


Σχολιάστε εδώ