SUPER-CANNES

SUPER-CANNES


Συγγραφέας
BALLARD, J.G.
Μετάφραση
Άρης  Σφακιανάκης,  Hρώ Σκάρου


Στους λόφους πάνω από τις Κάννες, η Εδέμ-Ολυμπία, το επιχειρηματικό πάρκο του μέλλοντος, φιλοξενεί τις κορυφαίες εταιρίες υψηλής τεχνολογίας και τα στελέχη τους. Η κλειστή αυτή κοινότητα προσφέρει τις ιδανικές συνθήκες, ώστε τα μέλη της να αφοσιώνονται ολοκληρωτικά στην εργασία εκμηδενίζοντας κάθε ανάγκη για ψυχαγωγία, κοινωνική επαφή και ελεύθερο χρόνο. Μια μέρα, εντελώς ξαφνικά, ο Ντέιβιντ Γκρίνγουντ, γιατρός της κλινικής του επιχειρηματικού πάρκου, σε κατάσταση αμόκ, σκοτώνει δέκα ανθρώπους και στη συνέχεια αυτοκτονεί. Η γιατρός Τζέιν Σίνκλερ, που προσλαμβάνεται στη θέση του, εγκαθίσταται μαζί με τον άντρα της Πολ στο σπίτι του νεκρού γιατρού. Έχοντας άφθονο χρόνο στη διάθεσή του, ο Πολ αρχίζει να αναζητά τους λόγους που οδήγησαν τον Γκρίνγουντ στα άκρα και ανακαλύπτει μια άλλη, άγρια, πλευρά της ζωής στο επιχειρηματικό πάρκο.

Ένα προφητικό μυθιστόρημα για την αλλοίωση που επιφέρουν στην ανθρώπινη φύση ο ακραίος καπιταλισμός και οι τεχνολογικές εξελίξεις, από την πένα του κορυφαίου Βρετανού συγγραφέα J.G. Ballard.

Το βιβλίο γνώρισε μεγάλη επιτυχία διεθνώς και τιμήθηκε με το λογοτεχνικό βραβείο Commonwealth Writers’ Prize, 2000.

Διαβάστε ένα απόσπασμα ΕΔΩ

Είπαν για το βιβλίο

«Ο τελευταίος σπουδαίος Άγγλος εκπρόσωπος της avant-garde».
-Will Self-

«Το Super-Cannes είναι το πρώτο μεγάλο έργο κοινωνικής θεωρίας του 21ου αιώνα».
-Portland Mercury-

«Ένα μαγευτικό υβρίδιο που δεν ανήκει σε κανένα γνωστό είδος, ένα αριστούργημα υπερρεαλιστικής φαντασίας».
-New Statesman-

«Ένα από τα καλύτερά του».
-San Francisco Chronicle-


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα 

J.G. Ballard (1930 – 2009) γεννήθηκε στη Σαγκάη, όπου πέρασε δυόμισι χρόνια σε ένα ιαπωνικό στρατόπεδο αλλοδαπών, κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου πολέμου, πριν επιστρέψει στη Βρετανία το 1945. Φοίτησε για δύο χρόνια στην Ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ, μεταπήδησε στη Φιλολογία του Πανεπιστημίου Κουίν Μέρι του Λονδίνου και εργάστηκε ως κειμενογράφος και ως αχθοφόρος στο Κόβεντ Γκάρντεν. Στη συνέχεια κατετάγη στη Βασιλική Πολεμική Αεροπορία και πήγε στον Καναδά για εκπαίδευση.
Στην αεροπορική βάση ανακάλυψε τα αμερικανικά περιοδικά επιστημονικής φαντασίας και άρχισε να γράφει διηγήματα, τα οποία δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά στο New Worlds και στο Science Fantasy. Το πρώτο του μυθιστόρημα, The Drowned World, κυκλοφόρησε το 1962 και ακολούθησαν άλλα, μεταξύ των οποίων ο Κρυστάλλινος κόσμος το 1966. Θεωρήθηκε κατ’ εξοχήν εκφραστής του νέου κύματος της βρετανικής επιστημονικής φαντασίας, παρότι το έργο του ξεπερνάει κατά πολύ το πλαίσιό της.
Πολλά από τα μυθιστορήματά του μεταφέρθηκαν στον κινηματογράφο: η Έκθεση ωμοτήτων από τον Τζόναθαν Γουάις, το Crash από τον Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και η Αυτοκρατορία του ήλιου (μια ημιαυτοβιογραφική εξιστόρηση της ζωής στο στρατόπεδο) από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ. Το 1984 η Αυτοκρατορία του ήλιου τιμήθηκε με το Guardian Fiction Prize και το James Tait Black Memorial Prize (το παλαιότερο λογοτεχνικό βραβείο που απονέμεται στη Μεγάλη Βρετανία). Μεταγενέστερα έργα του, όπως τα Νύχτες κοκαΐνης (1997), Super-Cannes (Commonwealth Writers’ Prize, 2000) και Άνθρωποι του Μιλένιουμ (2004), απέσπασαν ενθουσιώδεις κριτικές από τον διεθνή Τύπο και τιμήθηκαν με βραβεία και διακρίσεις.
Από τις εκδόσεις Κέδρος κυκλοφορούν τα έργα του High-rise (2017), Crash (2019) και Super-Cannes (2021).

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

Κατηγορία: Ξένη Πεζογραφία
ISBN: 978-960-04-5147-4


Σχολιάστε εδώ