Ο θάνατος του γιου του Ωνάση σε αεροπορικό δυστύχημα άνοιξε την πόρτα της ΟΑ στο Δημόσιο…
Έτσι, για να μαθαίνουν οι νέες γενιές και να θυμούνται οι παλαιότερες. Το Δημόσιο ξαναπήρε το 1975 την κυριότητα της Ολυμπιακής Αεροπορίας, έναντι 68 εκατ. δολαρίων, κατάσταση που διατηρήθηκε μέχρι το 2009.
Ο λόγος που ανάγκασε τον Ωνάση να δώσει πίσω την ΟΑ ήταν μια ανείπωτη τραγωδία, ο θάνατος του γιου του Αλέξανδρου σε αεροπορικό δυστύχημα στις 24 Ιανουαρίου 1973. Και ο κύκλος της ΟΑ έκλεισε στις 4 Αυγούστου 1975…
Η Ολυμπιακή Αεροπορία άρχισε να πετάει στις 6 Απριλίου 1957 και πέρασε στην Ιστορία ως μια επιτυχημένη και ασφαλής αεροπορική εταιρεία, που προσέφερε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση σε έλληνες και ξένους επιβάτες.
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ