Χρυσή εποχή για επιτήδειους
-Ανάλεκτα-
Πυκνώνουν τα φαινόμενα εξαπάτησης των καταναλωτών για αγορές μέσω διαδικτύου, με τις καταγγελίες να αφορούν κυρίως προϊόντα υψηλής τεχνολογίας (κινητών τηλεφώνων, τάμπλετ, φορητών υπολογιστών κ.λπ.).
Οι καταγγελίες που έχουν υποβληθεί από τους καταναλωτές αφορούν, ως επί το πλείστον, τη μη παράδοση των προϊόντων που έχουν ήδη προπληρώσει, τη μη δυνατότητα επικοινωνίας με το κατάστημα, την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Συχνά, τα προϊόντα αυτά διατίθενται προς πώληση σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό ενδιαφερόμενων πελατών, όπως συμβαίνει με τα αποκαλούμενα «προϊόντα- βιτρίνα».
Το 2018 οι αναφορές-υποθέσεις που αφορούσαν το ηλεκτρονικό εμπόριο ανέρχονταν σε 814, το 2019 έφθασαν τις 1.396, ενώ το πρώτο δεκάμηνο του 2020 εκτοξεύτηκαν στις 2.770.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει διοικητικά πρόστιμα άνω των 2 εκατ. ευρώ από τις αρχές του έτους.
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ