Ν. Φλίγκος: Ποιος υπολογίζει πλέον τον πελάτη;
-Ποια είναι η αλλαγή προς το καλύτερο
«Βρισκόμαστε στο κέντρο μιας καταιγίδας, στην οποία θα βρισκόμαστε για πολύ καιρό ακόμα, διότι τα όσα σπουδαία πετύχαμε με τους τελευταίους μήνες είναι πια αναμενόμενα και μέρος της κανονικότητας. Είναι θέμα χρόνου, ο καταναλωτής, πλέον της άψογης λειτουργίας των όσων ζητάει σήμερα, να ζητάει περισσότερα.
Υπηρεσίες όπως click and collect, real time delivery tracking, video call remote service & coaching, έγιναν καθομιλουμένη πρακτική σε μια anytime/anyplace φιλοσοφία. Η καταναλωτική εμπειρία δίνει αυτό το δικαίωμα στον υπέρτατο κριτή μιας επιχείρησης. Τον πελάτη.
Εμείς, οι επιχειρήσεις, είμαστε που δεν έχουμε την πολυτέλεια να αρκούμαστε στο ‘‘τώρα’’ και να αντιστεκόμαστε στις απαιτήσεις του ‘‘αύριο’’. Η αλλαγή, άλλωστε, όταν γίνεται για μια πορεία προς το καλύτερο, δεν είναι ένα μεμονωμένο συμβάν αλλά μια συνεχής διαδικασία».
Νίκος Φλίγκος
Γενικός Διευθυντής Εμπορικών
Λειτουργιών της ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ
Φωτό: emea.gr