Δήμος Παλλήνης: Μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτηση των δημοτών

Δήμος Παλλήνης: Μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτηση των δημοτών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ενημερώνουμε τους δημότες ότι στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας Υγείας (ΦΕΚ 4899), ο Δήμος Παλλήνης θα εξυπηρετεί τους δημότες αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο ή τηλεφωνικά

Κατ’ εξαίρεση, θα εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία, μόνο επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού

Προτρέπουμε τους δημότες να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του Δήμου Παλλήνης (www.pallini.gr) καθώς και την καινοτόμο ηλεκτρονική εφαρμογή www.energos-politis.gr, όπου μπορούν να εξυπηρετηθούν εύκολα και απλά, για οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δήμο.

Στην ιστοσελίδα διατίθενται και ηλεκτρονικές φόρμες εντύπων  αιτήσεων, δηλώσεων και δικαιολογητικών για έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ. 

Η παράδοση των εγγράφων στους δημότες, θα γίνεται ταχυδρομικά ή κατόπιν ραντεβού.

Επίσης, οι πληρωμές προς τον Δήμο, θα γίνονται μόνο μέσω Τράπεζας (ATM ή e-banking).

Οι δημότες μπορούν να εξυπηρετηθούν και στα τηλέφωνα:

210 6604678 για Πρωτόκολλο
213 2031632/656/658/661 για Κοινωνική Πρόνοια-Κέντρο Κοινότητας
210 6604689 για Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο
697 0971645 και 210 6034138 για Πολεοδομία


Σχολιάστε εδώ