Πώς θα λειτουργήσει το Κτηματολόγιο τον Νοέμβριο
Ας δούμε λίγο, όσο πιο απλά και κατανοητά γίνεται, πώς θα λειτουργήσουν οι υπηρεσίες του Κτηματολογίου τις τρεις εβδομάδες του Νοεμβρίου που απομένουν.
Καταρχάς, συνεχίζονται οι διοικητικές λειτουργίες των Κτηματολογικών Γραφείων Ρόδου, Κω – Λέρου και Θεσσαλονίκης καθώς και των κτηματολογικών γραφείων που ανήκουν στο Κτηματολόγιο, όπως και των έμμισθων υποθηκοφυλακείων.
Επιτρέπονται οι συναλλαγές, καθώς και ο έλεγχος των αρχείων, αποκλειστικά σε επείγουσες περιπτώσεις και κατόπιν ραντεβού.
Αναστέλλεται κάθε προθεσμία σχετική με τη μεταγραφή, εγγραφή, καταχώρηση αιτήσεων και πράξεων ή τη λήψη πιστοποιητικών και αντιγράφων και η παραγραφή κάθε συναφούς αξίωσης.
Ειδικά για τα κτηματολογικά γραφεία και υποκαταστήματα του Κτηματολογίου λειτουργούν ήδη οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες αίτησης, έκδοσης και λήψης πιστοποιητικών. Μέσω της ιστοσελίδας του Κτηματολογίου, όλοι, με τους κωδικούς του TAXISNET, μπορούν να αιτηθούν ψηφιακά προς τα κτηματολογικά γραφεία και να παραλάβουν ψηφιακά πιστοποιητικό καταχώρισης, αντίγραφο κτηματολογικού φύλλου ή απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος.
Η υπηρεσία παρέχεται 24 ώρες την ημέρα και επτά ημέρες την εβδομάδα, ενώ οι πολίτες έχουν μία εβδομάδα προθεσμία για να καταβάλουν το εκάστοτε αντίτιμο. Υποστηρικτικά, έχουν στη διάθεσή τους όλο το 24ωρο τον τετραψήφιο αριθμό 1015.
Αντίστοιχα, παρέχεται ηλεκτρονική υπηρεσία αίτησης καταχώρησης εγγραπτέων πράξεων από δικηγόρους και συμβολαιογράφους, υπό τους όρους της απόφασης του προϊσταμένου του κτηματολογικού γραφείου.
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ