Covid εναντίον Dior Hellas
Πτώση στις πωλήσεις καλλυντικών κατά 35% αναμένει το 2020 η Dior Hellas, η ελληνική θυγατρική του ομώνυμου γαλλικού οίκου, επηρεασμένη τόσο από το δίμηνο lockdown όσο και από την επίπτωση στην καταναλωτική ζήτηση και το οικονομικό περιβάλλον που επέφερε η πανδημία.
Η εταιρεία, η οποία διατηρεί τη δεύτερη θέση στην εγχώρια αγορά καλλυντικών επιλεκτικής διανομής και αρωμάτων, κατάφερε το 2019 να αυξήσει κατά 10,04% τις πωλήσεις της (διατηρώντας αντίστοιχο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων σε σχέση με το 2018), ωστόσο αναμένεται να υποστεί τις συνέπειες της κρίσης την τρέχουσα χρονιά, προσβλέποντας ωστόσο σε ισχυρή ανάπτυξη το 2021.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, όπως τοποθετείται στην αναλυτική παρουσίαση αποτελεσμάτων για το 2019, την τρέχουσα χρονιά ανέστειλε επενδύσεις και ανέβαλε νέα λανσαρίσματα, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στο δ΄ τρίμηνο, ωστόσο λειτούργησε το pop up κατάστημα Maison Christian Dior στη Μύκονο, όπου διέθεσε premium σειρές καλλυντικών προϊόντων.
Με την καταβαράθρωση του εισοδήματος στην Ελλάδα ήταν λογικό να πληγεί η κατανάλωση, ιδίως στα προϊόντα πολυτελείας που εισάγει η εταιρεία.
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ