Ένας νέος τρόπος ψηφιακής κατανάλωσης και εμπορίου δοκιμάζεται με επιτυχία στην Κίνα…
…και φιλοξενείται από μεγάλες πλατφόρμες του κλάδου – μία από αυτές είναι η Τaobao (της Alibaba), η οποία λειτουργεί σαν ψηφιακή αγορά δημοπρασιών.
Λέγεται «ψώνια σε ζωντανή μετάδοση» και σημαίνει ότι διάφοροι άνθρωποι στο διαδίκτυο προβάλλουν ή δοκιμάζουν μπροστά στην κάμερα τα προς πώληση προϊόντα, τα οποία έχουν διαλέξει οι ίδιοι και είναι είτε κραγιόν, είτε ρολόγια, είτε ρούχα, απορρυπαντικά ή ένα νέο μπισκότο. Βέβαια, η συγκεκριμένη δουλειά ούτε εύκολη είναι ούτε κάνει τους πάντες εκατομμυριούχους, διότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός.
Όπως αναφέρει το αμερικανικό ειδησεογραφικό δίκτυο CNN, πρόκειται για ένα κράμα ψυχαγωγίας και ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο ορισμένοι παρομοιάζουν με το μοντέλο των τηλεπωλήσεων. Παρ’ όλα αυτά, το κινεζικό μοντέλο είναι πολύ πιο μοντέρνο, διαδραστικό και ευέλικτο, ενώ οι οικοδεσπότες δίνουν στους θεατές τους εκπτωτικά κουπόνια και κάνουν προσφορές επιτόπου.
Λέτε να δούμε σύντομα και την ελληνική version;
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ