Αλλάζουν όλα στη διαφήμιση στα ΜΜΕ με επιστροφή στο «νόμο Βενιζέλου»

Αλλάζουν όλα στη διαφήμιση στα ΜΜΕ με επιστροφή στο «νόμο Βενιζέλου»

Πλήρης αλλαγή και στο διαφημιστικό καθεστώς. Το άρθρο 12 του ν. 2328/1995 αναδιαμορφώνεται εξ ολοκλήρου. Το ποσοστό των επιστροφών επανέρχεται στο 9,9%, ρύθμιση που σύμφωνα με πληροφορίες μας δεν βρίσκει σύμφωνους όλους τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών.

Γίνεται με αυτόν τον τρόπο επιστροφή στο καθεστώς του «νόμου Βενιζέλου», για το οποίο οι ίδιοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί είχαν δημόσια καταγγείλει ότι δημιούργησε μια παράλληλη αγορά, συχνά αδιαφανή. Το σημαντικότερο στοιχείο είναι όμως πως η κυβέρνηση δηλώνει φιλελεύθερη στα λόγια, καθώς απέφυγε να καταργήσει πλήρως το άρθρο και να απελευθερώσει τις επιστροφές.

Πρακτικά έγιναν αποδεκτά από την κυβέρνηση σχεδόν όλα τα αιτήματα των διαφημιστών και των διαφημιστικών εταιρειών, είναι δε χαρακτηριστικό πως προβλέπεται  πλήρης απαλλαγή φορολογίας  για διαφημιστικές επενδύσεις έως και το 2022!

Το νέο διαφημιστικό καθεστώς (άρθρο 8Α στο σχέδιο νόμου) εισάγει την πλήρη ελευθερία των ΜΜΕ κάθε είδους (ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδα, περιοδικό) στην άσκηση εμπορικής πολιτικής, τηρώντας μόνο τα όρια του ελεύθερου ανταγωνισμού (παράγραφος 3).

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ


Σχολιάστε εδώ