Σωτηρία η πανδημία για τις πωλήσεις της Lego
Οι πωλήσεις της Lego παρουσίασαν αύξηση 14% στο εξάμηνο του έτους, καθώς οι οικογένειες πέρασαν μεγάλο διάστημα κατά τη διάρκεια του lockdown, παίζοντας στο σπίτι.
Η δανέζικη εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών, η Lego, έχει επιστρέψει στην ανάπτυξη από το 2017, όταν σταμάτησε απότομα μια διψήφια αύξηση των πωλήσεων.
Από τότε η εταιρεία έχει κατορθώσει να ξεπεράσει την ανάπτυξη της αγοράς παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου.
«Είδαμε μια πολύ θετική εξέλιξη στη διάρκεια του lockdown, όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν με τα Lego όλοι μαζί», ανέφερε σε συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος Niels Christiansen.
Τα έσοδα αυξήθηκαν μόλις κατά 7%, στα 15,7 δισ. κορόνες (2,5 δισ. δολάρια). Η διαφορά στα έσοδα και στις καταναλωτικές πωλήσεις αποδίδεται στο ότι τα καταστήματα λιανικής είχαν μεγάλο απόθεμα το οποίο κάλυψε τη ζήτηση, καθώς η Lego υποχρεώθηκε να κλείσει προσωρινά τις εγκαταστάσεις παραγωγής στο Μεξικό και στην Κίνα.
Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 11%, στα 3,9 δισ. κορόνες.
Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ