Σχεδόν μια γενιά θα μείνει αναλφάβητη από την πανδημία

Σχεδόν μια γενιά θα μείνει αναλφάβητη από την πανδημία

Η πανδημία της COVID-19 και το κλείσιμο των σχολείων στέρησε εντελώς την εκπαίδευση από το ένα τρίτο τουλάχιστον των μαθητών σε όλο τον κόσμο, δηλαδή περίπου 463 εκατομμύρια παιδιά, καθώς δεν υπήρχε για αυτά η δυνατότητα για τηλεκπαίδευση, σύμφωνα με την έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα η UNICEF.

«Ο μεγάλος αριθμός των παιδιών που σταμάτησε τελείως η εκπαίδευσή τους για μήνες συνιστά μια παγκόσμια εκπαιδευτική επείγουσα ανάγκη», προειδοποίησε με ανακοίνωσή της η διευθύντρια της UNICEF Ενριέτα Φορ.

«Ο αντίκτυπος αυτού μπορεί να γίνει αισθητός στις οικονομίες και τις κοινωνίες τις ερχόμενες δεκαετίες», σημειώνει.

Ο ΟΗΕ υπολογίζει ότι σχεδόν 1,5 δισεκατομμύριο παιδιά στον κόσμο επηρεάστηκαν από το κλείσιμο των σχολείων ή τις καραντίνες που επιβλήθηκαν λόγω του νέου κορονοϊού. Από αυτά δεν είχαν όλα την ευκαιρία να έχουν πρόσβαση σε εκπαίδευση εξ αποστάσεως και οι διαφορές που υπήρχαν όσον αφορά την τηλεκπαίδευση από ήπειρο σε ήπειρο είναι κραυγαλέες.

Η έκθεση της UNICEF στηρίζεται στα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από περίπου 100 χώρες και όσον αφορά την πρόσβαση στο internet, την τηλεόραση ή το ραδιόφωνο.

Την ίδια ώρα, ακόμη και για τα παιδιά που είχαν πρόσβαση στην τεχνολογία, η σχολική τους εκπαίδευση μπορεί να γινόταν υπό αντίξοες συνθήκες, λόγω των πιέσεων από τις διάφορες δουλειές που θα έπρεπε να γίνουν στο σπίτι, της τηλεργασίας ή της έλλειψης υποστήριξης στη χρήση των εργαλείων της πληροφορικής, σύμφωνα με την UNICEF.

Οι μαθητές σε όλον τον κόσμο που δεν είχαν πρόσβαση σε τηλεκπαίδευση ανέρχονταν σε 67 εκατομμύρια στην Ανατολική και Νότια Αφρική, 54 εκατομμύρια στη Δυτική και Κεντρική Αφρική, 80 εκατομμύρια στην περιοχή του Ειρηνικού και της Ανατολικής Ασίας, 37 εκατομμύρια στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, 147 εκατομμύρια στη Νότια Ασία, 25 εκατομμύρια στην Ανατολική Ευρώπη και την Κεντρική Ασία και 13 εκατομμύρια στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική.

Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ