Η καλύτερη διαφήμιση οι μεταγραφές Τσιμίκα και Μπάρκα

Η καλύτερη διαφήμιση οι μεταγραφές Τσιμίκα και Μπάρκα

Του
ΜΙΧΑΛΗ ΦΟΥΣΤΕΡΗ


Πωλήσεις όπως αυτή του Κώστα Τσιμίκα στη Λίβερπουλ ή εκείνη του Βασίλη Μπάρκα προ ημερών στη Σέλτικ θα πρέπει να αντιμετωπίζονται θετικά από το ευρύ κοινό και σίγουρα όχι κοντόφθαλμα ή με οπαδικά γυαλιά.

Είναι πολύ σημαντικό για το ποδόσφαιρό μας, που γενικότερα δεν διάγει και τις πιο ανθηρές ημέρες του, να εξάγει προϊόντα του στο εξωτερικό.

Και μάλιστα όχι όπου κι όπου, αλλά σε δύο συλλόγους που ο μεν πρώτος ιδρύθηκε το 1892, οι δε Κέλτες το 1888! Μιλάμε για δύο ομάδες-θρύλους στη χώρα τους, με τη Λίβερπουλ ειδικά να αποτελεί διασημότητα όχι μόνο στη Μεγάλη Βρετανία αλλά σε ολόκληρο τον πλανήτη. Με Ελληνόπουλα που στο εξής θα φορούν τα χρώματά τους. Για σκεφτείτε το λίγο.

Προφανώς ωφελημένοι δεν βγαίνουν μόνο οι ποδοσφαιριστές αλλά και οι σύλλογοι από τους οποίους φεύγουν. Με τις συμφωνίες να αποδεικνύονται πολύπλευρα ευεργετικές και όχι μόνο στο οικονομικό κομμάτι. Σε πρεστίζ, σε δημόσιες σχέσεις, σε μελλοντική συνεργασία, δεν το συζητάμε ότι πρόκειται για εξαιρετικές κινήσεις που πιστώνονται στα στελέχη τους και αφήνουν μεγάλα περιθώρια επιπλέον κέρδους.

Ευχής έργον θα ήταν να συνεχιστούν οι… εξαγωγές. Όχι απλώς να φέρνουμε ξένους ποδοσφαιριστές, αλλά να προωθούμε, αν μπορούμε, δικούς μας στο εξωτερικό. Καλύτερη ποδοσφαιρική διαφήμιση ως έθνος δεν θα μπορούσαμε να έχουμε.

Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ