Η MYTILINEOS κοντά στους νέους αστέγους!
-Στόχος, η επανένταξή τους στην αγορά εργασίας
Δεν ξεχνά η MYTILINEOS ότι μέρος της αποστολής της είναι και η κοινωνική προσφορά. Και αυτήν τη στιγμή, με τη θύελλα στην οικονομία, δεν είναι μόνο οι άνεργοι, είναι και οι άστεγοι. Και το πιο ανησυχητικό είναι ότι το 65% είναι νεο-άστεγοι. Από αυτόν τον κόσμο, που δεν έχει ένα κεραμίδι, το 62% είναι Έλληνες, το 82% άνδρες, το 18% γυναίκες και από πλευράς ηλικίας το 57% είναι από 35 έως 55 ετών.
Τα ποσοστά είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά και απαιτείται άμεση και ολιστική αντιμετώπιση του φαινομένου. Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάστηκε προσεκτικά ο Κοινωνικός Επιταχυντής Δεξιοτήτων #HoMellon. Μια πρωτοβουλία της MYTILINEOS, σε συνεργασία με την Κοινωνική Επιχείρηση knowl για τη Διά Βίου Μάθηση, με σκοπό την άμεση και ουσιαστική στήριξη αστέγων, νεο-αστέγων και ανθρώπων που ζουν σε επισφαλείς συνθήκες στέγασης ή σε χώρους ακατάλληλους για κατοικία. Η πρωτοβουλία έχει στόχο να τους βοηθήσει να αποκτήσουν τις απαραίτητες επαγγελματικές δεξιότητες και εργαλεία ώστε να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας με τα κατάλληλα εφόδια και να αναπτύξουν ένα βιώσιμο μέλλον για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.
Μέσω μιας ανοιχτής συμμετοχικής διαδικασίας φορέων και εξειδικευμένων κοινωνικών λειτουργών και εργασιακών συμβούλων, έχει συγκροτηθεί ήδη η πρώτη ομάδα των 30 ωφελουμένων που θα συμμετάσχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα, σε συνεργασία με την UNESCO Πειραιώς και Νήσων, τους Γιατρούς του Κόσμου Ελλάδας, τον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης του Δήμου Βριλησσίων, το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, τη Δ/νση Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού και το Emphasis Foundation.
Ήδη την Παρασκευή συνδέθηκαν ηλεκτρονικά ωφελούμενοι, εισηγητές και φορείς υλοποίησης από τρεις διαφορετικές δομές στην Περιφέρεια Αττικής για την εναρκτήρια συνάντηση του καινοτόμου προγράμματος #HoMellon. Τα μαθήματα θα είναι εντατικά και απολύτως εξατομικευμένα στο προφίλ, στις ανάγκες και στις επαγγελματικές προσδοκίες κάθε ωφελουμένου/ης.