Ένας στους δύο ψωνίζει ηλεκτρονικά από το «μπακάλικο»!

Ένας στους δύο ψωνίζει ηλεκτρονικά από το «μπακάλικο»!

Προοδεύουμε… Ψωνίζουμε πλέον ηλεκτρονικά και όχι από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς. Και το επιβεβαιώνουν τα γκάλοπ.

Οι καταναλωτές ψωνίζουν μέσω διαδικτύου. Έργο και αυτό της καραντίνας που επέβαλε ο κορονοϊός: Ο 1 στους 2 πλέον ψωνίζει συστηματικά online από 1 στους 5 που είχε καταγραφεί το 2019.

Από την έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διαπιστώθηκε ότι:
♦ Δεκαπλασιάστηκε η πελατειακή βάση των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, με 1 στους 2 να δηλώνει ότι θα συνεχίσει και στο μέλλον να παραγγέλνει προϊόντα σούπερ μάρκετ για παράδοση κατ’ οίκον.
♦ Ο 1 στους 2 καταναλωτές ενημερώνεται μέσω διαδικτύου για προσφορές και εκπτώσεις.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ